Polityka zwrotów

Polityka Zwrotów Produktów Wadliwych w Firmie Radmasz

Dziękujemy za wybór firmy Radmasz jako dostawcy Państwa produktów. Staramy się zapewniać najwyższą jakość naszych wyrobów, jednakże rozumiemy, że mogą zdarzyć się sytuacje, w których zakupiony produkt okaże się wadliwy. W takich przypadkach stosujemy poniższą politykę zwrotów:

1. Warunki Zwrotu Produktu

1.1. Zwrot dotyczy wyłącznie produktów, które są wadliwe z powodu fabrycznego uszkodzenia lub innych defektów technicznych, które nie wynikają z niewłaściwego użytkowania przez klienta.

1.2. Produkt musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu wraz z wszystkimi dołączonymi akcesoriami, dokumentacją oraz dowodem zakupu.

2. Procedura Zwrotu

2.1. W przypadku wykrycia wady, klient powinien niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty zakupu, skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta, przesyłając zgłoszenie reklamacyjne na adres email: radmasz@radmasz.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu: 44 755 35 66.

2.2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

  • Numer zamówienia lub dowodu zakupu,
  • Opis wady produktu,
  • Zdjęcia wadliwego produktu (jeśli to możliwe).

2.3. Po otrzymaniu zgłoszenia, nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem w ciągu 3 dni roboczych w celu potwierdzenia zgłoszenia oraz ustalenia dalszych kroków.

3. Zwrot Produktu

3.1. Po potwierdzeniu zasadności reklamacji, klient otrzyma dalsze instrukcje dotyczące zwrotu wadliwego produktu, w tym adres, na który należy odesłać produkt.

3.2. Koszty przesyłki związane ze zwrotem wadliwego produktu pokrywa firma Radmasz.

4. Wymiana lub Zwrot Środków

4.1. Po otrzymaniu i zbadaniu wadliwego produktu, klient ma prawo do:

  • Wymiany produktu na nowy, wolny od wad,
  • Zwrotu pełnej wartości zakupionego produktu na wskazany przez klienta rachunek bankowy.

4.2. Proces wymiany lub zwrotu środków zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od daty otrzymania wadliwego produktu przez firmę Radmasz.

5. Wyłączenia

5.1. Polityka zwrotów nie obejmuje produktów, które zostały uszkodzone wskutek niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, nieautoryzowanych modyfikacji lub napraw dokonanych przez klienta.

5.2. Firma Radmasz zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu w przypadku, gdy produkt nie spełnia warunków opisanych w niniejszej polityce.

6. Kontakt

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących naszej polityki zwrotów, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta:

Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.

Shopping Cart
Scroll to Top