
| Wozy asenizacyjne PRONAR | T314 | T315 | T316 |
| Dopuszczalna masa całkowita [kg]: | około 5800 | około 7200 | około 8650 |
| Ładowność [kg]: | 4400 | 5500 | 6600 |
| Masa własna [kg]: | 1400 | 1700 | 2050 |
| Pojemność zbiornika [l]: | 4000 | 5000 | 6000 |
| Długość zbiornika [mm]: | 2840 | 3460 | 4120 |
| Średnica zbiornika [mm]: | 1400 | ||
| Grubość ścianki zbiornika [mm]: | 5 | ||
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) [mm]: | 5350 /2050 /2380 | 5965 /2300 /2430 | 6708 /2400 /2610 |
| Zawieszenie zbiornika: | na ramie podwozia | ||
| System napełniania / opróżniania zbiornika: | Pneumatyczny: podciśn. / nadciśn. | ||
| Rozstaw kół [mm]: | 1650 | 1770 | 1860 |
| Zawieszenie podwozia: | Jednoosiowe sztywne | ||
| Obciążenie oka dyszla [kg]: | 1000 | 1300 | 1400 |
| Rozmiar ogumienia: | 400/60-15,5 | 500/50×17 | 500/60-22,5 |
| Prędkość [km/h]: | 40 | ||
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]: | 45 / 33 | 54,38 / 40 | 65,26 / 48 |
| Obroty pracy WOM [obr./min.]: | 540 | ||
| Maksymalna wydajność kompresora [l/min.]: | 4350 | 6150 | |
| Maksymalny czas napełniania [min]: | 4 | 5 | |
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
Konstrukcja wozu ramowa jednoosiowa ze zbiornikiem przykręconym do ramy
Rama wykonana z kształtowników zamkniętych
Zbiornik ze stali o podwyższonych właściwościach wytrzymałościowych
Wewnątrz zbiornika na obwodzie płaszczy przyspawane wręgi pierścieniowe usztywniające
Podwójny spaw zbiornika od wewnątrz i z zewnątrz
Zbiornik i rama ocynkowane ogniowo
Otwierany tylny właz o średnicy 500mm
Kompresor MEC 4000/M o maksymalnej wydajności 4350 L/min
Manowakuometr
Zasuwa tylna 4” otwierana hydraulicznie- sterowana z ciągnika
Dwa dodatkowe króćce umieszczono po prawej i lewej stronie wozu, zaślepione i przygotowane do montażu zasuwy ręcznej
Podwójne zabezpieczenie kompresora przed zalaniem- zaworem nadmiarowym umieszczony na szczycie zbiornika, oraz syfonem
z wziernikiem i zaworem spustowym
Zawór bezpieczeństwa nadciśnieniowy ustawiony na 0,5 bar
Wąż ssawny 4” (Ø110mm) o długości 6m z koszem ssącym umieszczonym na końcu
Dwa wskaźniki napełnienia zbiornika w postaci wzierników
Króciec spustowy w najniższym punkcie zbiornika
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
Hamulec postojowy ręczny na korbkę
Rodzaj podpory dyszla: prosta mechaniczna teleskopowa
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Instalacja oświetlenia 12V
Przewód przyłączeniowy spiralny instalacji oświetleniowej
Błotniki kół
Kolorystyka malowania błotników, osi jezdnej i podpory- zielony RAL6010