Wozy asenizacyjne serii T

     Wozy asenizacyjne PRONART314T315T316
    Dopuszczalna masa całkowita [kg]:około 5800około 7200około 8650
    Ładowność [kg]:440055006600
    Masa własna [kg]:140017002050
    Pojemność zbiornika [l]:400050006000
    Długość zbiornika [mm]:284034604120
    Średnica zbiornika [mm]:1400
    Grubość ścianki zbiornika [mm]:5
    Wymiary gabarytowe
    (długość/szerokość/ wysokość) [mm]:
    5350
    /2050
    /2380
    5965
    /2300
    /2430
    6708
    /2400
    /2610
    Zawieszenie zbiornika:na ramie podwozia
    System napełniania / opróżniania zbiornika:Pneumatyczny: podciśn. / nadciśn.
    Rozstaw kół [mm]:165017701860
    Zawieszenie podwozia:Jednoosiowe sztywne
    Obciążenie oka dyszla [kg]:100013001400
    Rozmiar ogumienia:400/60-15,5500/50×17500/60-22,5
    Prędkość [km/h]:40
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika [KM/kW]:45 / 3354,38 / 4065,26 / 48
    Obroty pracy WOM [obr./min.]:540
    Maksymalna wydajność kompresora [l/min.]:43506150
    Maksymalny czas napełniania [min]:45

    WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
    Konstrukcja wozu ramowa jednoosiowa ze zbiornikiem przykręconym do ramy
    Rama wykonana z kształtowników zamkniętych
    Zbiornik ze stali o podwyższonych właściwościach wytrzymałościowych
    Wewnątrz zbiornika na obwodzie płaszczy przyspawane wręgi pierścieniowe usztywniające
    Podwójny spaw zbiornika od wewnątrz i z zewnątrz
    Zbiornik i rama ocynkowane ogniowo
    Otwierany tylny właz o średnicy 500mm
    Kompresor MEC 4000/M o maksymalnej wydajności 4350 L/min
    Manowakuometr
    Zasuwa tylna 4” otwierana hydraulicznie- sterowana z ciągnika
    Dwa dodatkowe króćce umieszczono po prawej i lewej stronie wozu, zaślepione i przygotowane do montażu zasuwy ręcznej
    Podwójne zabezpieczenie kompresora przed zalaniem- zaworem nadmiarowym umieszczony na szczycie zbiornika, oraz syfonem
    z wziernikiem i zaworem spustowym
    Zawór bezpieczeństwa nadciśnieniowy ustawiony na 0,5 bar
    Wąż ssawny 4” (Ø110mm) o długości 6m z koszem ssącym umieszczonym na końcu
    Dwa wskaźniki napełnienia zbiornika w postaci wzierników
    Króciec spustowy w najniższym punkcie zbiornika
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
    Hamulec postojowy ręczny na korbkę
    Rodzaj podpory dyszla: prosta mechaniczna teleskopowa
    Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
    Instalacja oświetlenia 12V
    Przewód przyłączeniowy spiralny instalacji oświetleniowej
    Błotniki kół
    Kolorystyka malowania błotników, osi jezdnej i podpory- zielony RAL6010

    Przewijanie do góry