
| Technicznie (konstr.) dopuszczalna masa całkowita | 21000* | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita (wg homologacji EU) | 18000 | [kg] |
| Ładowność (wg homologacji EU) | 18000* | [kg] |
| Masa własna | 2925 | [kg] |
| Wymiary gabarytowe (dł. / szer. / wys.) | 4630 / 2525 / 1730 | [mm] |
| Szerokość z naczepą (max.) | 2550 | [mm] |
| Wysokość z naczepą (max.) | 4000 | [mm] |
| Wysokość siodła (w stanie gotowym do jazdy) | 1200 – 1300** | [mm] |
| Rozstaw kół | 2050 | [mm] |
| Zawieszenie | tandem pneumatyczne | |
| Obciążenie oka dyszla | 3000*** | [kg] |
| Rozmiar ogumienia | 385/65R22,5 (z homologacją ECE) | [mm] |
| Prędkość konstrukcyjna | 40 | [km/h] |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 182/133,8 | [KM/kW] |
* z siodłem przesuniętym maksymalnie do przodu
** w zależności od ustawienia wysokości zawieszenia pneumatycznego
*** z siodłem przesuniętym maksymalnie do przodu i z maksymalną ładownością
Wyposażenie standardowe:
Wykonanie zgodnie z homologacją europejską (wg Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 167/2013).
Przyczepa przeznaczona jest do transportu naczepy w obrębie gospodarstwa. Transport po drogach publicznych możliwy jest pod warunkiem, że przepisy obowiązujące w kraju w którym przyczepa jest użytkowana dopuszczają poruszanie się takim zestawem.
Rama podwozia spawana z dwuteownika ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Sprzęg siodłowy JOST (do sworznia zaczepowego 2”; dopuszczalny nacisk na siodło 18 ton) z możliwością ustawienia na ramie podwozia w trzech położeniach (w celu dostosowania do zwisu przedniego naczepy)
Zawieszenie pneumatyczne tandem z rozstawem osi 1310mm, z osiami wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×120
Instalacja pneumatyczna zawieszenia z funkcją podnoszenia i opuszczania
Dyszel sztywny w kształcie „Y” zintegrowany z ramą, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm
Podpora dyszla teleskopowa z jednostopniową przekładnią
Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (homologowana)
Wyjście instalacji hamulcowej do podłączenia układu hamulcowego naczepy (złącze czerwone – zasilające; złącze żółte – sterujące; gniazdo wtykowe 7-pinowe do ABS) umieszczone nad dyszlem (w celu łatwego podłączenia instalacji hamulcowej naczepy)
Pneumatyczny hamulec postojowy z luzownikiem
Instalacja hydrauliczna jednoprzewodowa, do podłączenia siłownika wywrotu naczepy (układ wymaga stałego podłączenia jednego przewodu hydraulicznego do hydrauliki ciągnika)
Wyjście układu hydraulicznego umieszczone nad dyszlem (w celu łatwego podłączenia instalacji hydraulicznej naczepy)
Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznym połączeniem, z oświetleniem obrysowym
Wyjście instalacji elektrycznej 24V (konwerter 12V/24V) do podłączenia układów elektrycznych naczepy (jedno gniazdo wtykowe 15-pinowe; dwa gniazda 7-pinowe (białe i czarne))
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewody przyłączeniowe (spiralne), instalacji oświetleniowej i układu hydraulicznego
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki plastikowe (za kołem tylnym, przed kołem przednim)
Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane
Fartuch tylny na zawiasach
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia szary RAL7021 PRONAR