Wóz przeładowczy PRONAR T743M

Technicznie (konstr.) dopuszczalna masa całkowita40000[kg]
Dopuszczalna masa całkowita (Wg homologacji EU)30000[kg]
Ładowność techniczna („na polu”)29400[kg]
Ładowność (wg homologacji EU)23400[kg]
Masa własna10600[kg]
Poj. ładunkowa43[m3]
Wydajność rozładunku700[t/h]
Długość skrzyni ładunkowej8530[mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej2530[mm]
Wymiary gabarytowe (dł. / szer. / wys.)11670/2550/3890[mm]
Grubość blachy podłogi/ściany4/4[mm]
Wysokość załadunku3630[mm]
Rozstaw kół:2000[mm]
Rozmiar ogumienia560/60-22,5
Obciążenie oka dyszla4000[kg]
Prędkość konstrukcyjna40[km/h]
Minimalne zapotrzebowanie mocy silnika250-300[KM]
Prędkość konstrukcyjna:40[km/h]
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:220/161,7[KM/kW]
Obroty WOM1000[obr/min]
Przenośnik ślimakowy hydraulicznie składany
Średnica550[mm]
Długość5550[mm]
Wysokość do krawędzi otworu wysypowego2990-5560[mm]

Wyposażenie standardowe:

Wykonanie zgodnie z homologacją europejską (wg Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 167/2013)

Skorupowa skrzynia ładunkowa z profilowanymi ścianami, z dodatkowymi usztywnieniami pionowymi

Podłoga w formie rynny z pojedynczym ślimakowym przenośnikiem podłogowym

Dwu-segmentowy przenośnik ślimakowy przedni rozkładany hydraulicznie z hydraulicznym ryglowaniem mechanizmu rozkładania, zmienna wysokość wyładunku sterowana hydraulicznie oraz osłoną rur ślimaka złożonego przed zabrudzeniem

Trzy okna kontrolne poziomu załadunku skrzyni na ścianie przedniej

Wysyp rury pionowej z manualna regulacją kąta wysypu.

Pięć klap w podłodze do dolnego wyładunku skrzyni.

Hydrauliczne zasuwy wewnętrzne przenośnika poziomego w skrzyni regulujące natężenie przepływu ziarna.

Nadstawy

Balkon na ścianie tylnej

Składana drabinka na ścianie tylnej i drabinka wewnątrz skrzyni ładunkowej

Pomost z kraty antypoślizgowej wewnątrz skrzyni na całej długości

Rama podwozia z 6-cio punktowym podparciem skrzyni ładunkowej

Zawieszenie mechaniczne tridem na 6 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 2000mm, z osią środkową sztywną i dwiema osiami kierowanymi czynnie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406x140mm

Dyszel amortyzowany hydraulicznie z regulacją wysokości cięgna do łączenia z dolnym zaczepem transportowym ciągnika

Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm

Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią

Instalacja hydrauliczna skrętu czynnego (wymuszonego) z ręczną pompką do napełniania układu

System połączenia układu skrętu z ciągnikiem zgodny z ISO 26402 (przyczepa nie jest wyposażona w układ skrętu ciągnika)

Mechaniczny napęd przenośników ślimakowych

Wał przegubowo teleskopowy ze sprzęgłem przeciążeniowym, z końcówką od strony ciągnika 1 3/4″ Z=20

Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (homologowana)

Hamulec postojowy pneumatyczny

Instalacja oświetlenia 12V (LED-PRONAR), z hermetycznym połączeniem, z oświetleniem obrysowym

Błotnik metalowy osłaniający koła od góry z chlapaczami za kołem tylnym i przed kołem przednim

Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach

System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV

Kolorystyka malowania podwozia grafit RAL7021 PRONAR

Kolorystyka malowania zbiornika zielony RAL6010 PRONAR

Przewijanie do góry