
| Technicznie (konstr.) dopuszczalna masa całkowita | 40000 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita (Wg homologacji EU) | 30000 | [kg] |
| Ładowność techniczna („na polu”) | 29400 | [kg] |
| Ładowność (wg homologacji EU) | 23400 | [kg] |
| Masa własna | 10600 | [kg] |
| Poj. ładunkowa | 43 | [m3] |
| Wydajność rozładunku | 700 | [t/h] |
| Długość skrzyni ładunkowej | 8530 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej | 2530 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (dł. / szer. / wys.) | 11670/2550/3890 | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany | 4/4 | [mm] |
| Wysokość załadunku | 3630 | [mm] |
| Rozstaw kół: | 2000 | [mm] |
| Rozmiar ogumienia | 560/60-22,5 | |
| Obciążenie oka dyszla | 4000 | [kg] |
| Prędkość konstrukcyjna | 40 | [km/h] |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy silnika | 250-300 | [KM] |
| Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 220/161,7 | [KM/kW] |
| Obroty WOM | 1000 | [obr/min] |
| Przenośnik ślimakowy hydraulicznie składany | ||
| Średnica | 550 | [mm] |
| Długość | 5550 | [mm] |
| Wysokość do krawędzi otworu wysypowego | 2990-5560 | [mm] |
Wyposażenie standardowe:
Wykonanie zgodnie z homologacją europejską (wg Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 167/2013)
Skorupowa skrzynia ładunkowa z profilowanymi ścianami, z dodatkowymi usztywnieniami pionowymi
Podłoga w formie rynny z pojedynczym ślimakowym przenośnikiem podłogowym
Dwu-segmentowy przenośnik ślimakowy przedni rozkładany hydraulicznie z hydraulicznym ryglowaniem mechanizmu rozkładania, zmienna wysokość wyładunku sterowana hydraulicznie oraz osłoną rur ślimaka złożonego przed zabrudzeniem
Trzy okna kontrolne poziomu załadunku skrzyni na ścianie przedniej
Wysyp rury pionowej z manualna regulacją kąta wysypu.
Pięć klap w podłodze do dolnego wyładunku skrzyni.
Hydrauliczne zasuwy wewnętrzne przenośnika poziomego w skrzyni regulujące natężenie przepływu ziarna.
Nadstawy
Balkon na ścianie tylnej
Składana drabinka na ścianie tylnej i drabinka wewnątrz skrzyni ładunkowej
Pomost z kraty antypoślizgowej wewnątrz skrzyni na całej długości
Rama podwozia z 6-cio punktowym podparciem skrzyni ładunkowej
Zawieszenie mechaniczne tridem na 6 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 2000mm, z osią środkową sztywną i dwiema osiami kierowanymi czynnie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406x140mm
Dyszel amortyzowany hydraulicznie z regulacją wysokości cięgna do łączenia z dolnym zaczepem transportowym ciągnika
Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm
Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
Instalacja hydrauliczna skrętu czynnego (wymuszonego) z ręczną pompką do napełniania układu
System połączenia układu skrętu z ciągnikiem zgodny z ISO 26402 (przyczepa nie jest wyposażona w układ skrętu ciągnika)
Mechaniczny napęd przenośników ślimakowych
Wał przegubowo teleskopowy ze sprzęgłem przeciążeniowym, z końcówką od strony ciągnika 1 3/4″ Z=20
Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (homologowana)
Hamulec postojowy pneumatyczny
Instalacja oświetlenia 12V (LED-PRONAR), z hermetycznym połączeniem, z oświetleniem obrysowym
Błotnik metalowy osłaniający koła od góry z chlapaczami za kołem tylnym i przed kołem przednim
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia grafit RAL7021 PRONAR
Kolorystyka malowania zbiornika zielony RAL6010 PRONAR