Wóz przeładowczy PRONAR T743

    Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita36000[kg]
    Dopuszczalna masa całkowita:33000[kg]
    Ładowność:22700*[kg]
    Masa własna:10300*[kg]
    Pojemność ładunkowa:34[m 3]
    Wydajność rozładunku200-400[t/h]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz:7265[mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz:2492[mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość)10392/2900/3660[mm]
    Wysokość ścian skrzyni:1440+340[mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany/nadstaw:4/4/3[mm]
    Wysokość załadunkowa górnej krawędzi skrzyni od podłoża:3415[mm]
    Rozstaw kół:2200[mm]
    Zawieszenie:tridem na resorach parabolicznych z czynnym układem skrętu
    Obciążenie oka dyszla3000[kg]
    Rozmiar ogumienia:700/50-26,5
    Prędkość konstrukcyjna:40[km/h]
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:220/161,7[KM/kW]
    Przenośnik ślimakowy hydraulicznie składany:
    Średnica:430[mm]
    Długość:5170[mm]
    Wysokość do krawędzi otworu wysypowego4565-4865[mm]

    * dane przybliżone

    Wyposażenie standardowe
    Skorupowa skrzynia ładunkowa z profilowanymi ścianami , z dodatkowymi usztywnieniami pionowymi i
    przykręcanymi nadstawami
    Podłoga w formie rynny z podwójnym ślimakowym przenośnikiem podłogowym
    Dwusegmentowy przenośnik ślimakowy przedni rozkładany hydraulicznie z hydraulicznym ryglowaniem
    mechanizmu rozkładania
    Cztery otwory rewizyjne w podłodze do oczyszczania skrzyni
    Przedni otwór rewizyjny do oczyszczania skrzyni sterowany hydraulicznie
    Trzy okna kontrolne poziomu załadunku skrzyni na ścianie przedniej
    Stelaż plandeki z rusztem linowym
    Balkon na ścianie tylnej
    Składana drabinka na ścianie tylnej i drabinka wewnątrz skrzyni ładunkowej
    Pomost z kraty antypoślizgowej wewnątrz skrzyni na całej długości
    Rama podwozia z 8-mio punktowym sworzniowym podparciem skrzyni ładunkowej
    Zawieszenie tridem na 6 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z osią środkową sztywną i dwiema osiami kierowanymi czynnie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406x140mm
    Osie na 60 km/h
    Dyszel sztywny, zintegrowany z ramą podwozia do łączenia z dolnym zaczepem transportowym ciągnika
    Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm
    Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
    Instalacja hydrauliczna skrętu czynnego ( wymuszonego ) z ręczną pompką do napełniania układu
    System połączenia układu skrętu z ciągnikiem zgodny z ISO 26402 (przyczepa nie jest wyposażona w układ
    skrętu ciągnika)
    Mechaniczny napęd przenośników ślimakowych z dwustopniową regulacja prędkości posuwu przenośników
    podłogowych
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
    Hamulec postojowy pneumatyczny
    Instalacja oświetlenia 12V, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami
    Błotniki nad kołami
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
    chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania zbiornika zielony RAL6010 PRONAR

    Przewijanie do góry