
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 36000 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita: | 33000 | [kg] |
| Ładowność: | 22700* | [kg] |
| Masa własna: | 10300* | [kg] |
| Pojemność ładunkowa: | 34 | [m 3] |
| Wydajność rozładunku | 200-400 | [t/h] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 7265 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 2492 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) | 10392/2900/3660 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni: | 1440+340 | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany/nadstaw: | 4/4/3 | [mm] |
| Wysokość załadunkowa górnej krawędzi skrzyni od podłoża: | 3415 | [mm] |
| Rozstaw kół: | 2200 | [mm] |
| Zawieszenie: | tridem na resorach parabolicznych z czynnym układem skrętu | |
| Obciążenie oka dyszla | 3000 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia: | 700/50-26,5 | |
| Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 220/161,7 | [KM/kW] |
| Przenośnik ślimakowy hydraulicznie składany: | – | – |
| Średnica: | 430 | [mm] |
| Długość: | 5170 | [mm] |
| Wysokość do krawędzi otworu wysypowego | 4565-4865 | [mm] |
* dane przybliżone
Wyposażenie standardowe
Skorupowa skrzynia ładunkowa z profilowanymi ścianami , z dodatkowymi usztywnieniami pionowymi i
przykręcanymi nadstawami
Podłoga w formie rynny z podwójnym ślimakowym przenośnikiem podłogowym
Dwusegmentowy przenośnik ślimakowy przedni rozkładany hydraulicznie z hydraulicznym ryglowaniem
mechanizmu rozkładania
Cztery otwory rewizyjne w podłodze do oczyszczania skrzyni
Przedni otwór rewizyjny do oczyszczania skrzyni sterowany hydraulicznie
Trzy okna kontrolne poziomu załadunku skrzyni na ścianie przedniej
Stelaż plandeki z rusztem linowym
Balkon na ścianie tylnej
Składana drabinka na ścianie tylnej i drabinka wewnątrz skrzyni ładunkowej
Pomost z kraty antypoślizgowej wewnątrz skrzyni na całej długości
Rama podwozia z 8-mio punktowym sworzniowym podparciem skrzyni ładunkowej
Zawieszenie tridem na 6 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z osią środkową sztywną i dwiema osiami kierowanymi czynnie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406x140mm
Osie na 60 km/h
Dyszel sztywny, zintegrowany z ramą podwozia do łączenia z dolnym zaczepem transportowym ciągnika
Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm
Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
Instalacja hydrauliczna skrętu czynnego ( wymuszonego ) z ręczną pompką do napełniania układu
System połączenia układu skrętu z ciągnikiem zgodny z ISO 26402 (przyczepa nie jest wyposażona w układ
skrętu ciągnika)
Mechaniczny napęd przenośników ślimakowych z dwustopniową regulacja prędkości posuwu przenośników
podłogowych
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Hamulec postojowy pneumatyczny
Instalacja oświetlenia 12V, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami
Błotniki nad kołami
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania zbiornika zielony RAL6010 PRONAR