Wóz Przeładowczy PRONAR T740

    Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita25000[kg]
    Dopuszczalna masa całkowita:23000[kg]
    Ładowność:15300[kg]
    Masa własna:7700[kg]
    Pojemność ładunkowa:28[m 3]
    Wydajność rozładunku200-400[t/h]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz:6015[mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz:2492[mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość)9142/2900/3645[mm]
    Wysokość ścian skrzyni:1440+340[mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany/nadstaw:4/4/3[mm]
    Wysokość załadunkowa górnej krawędzi skrzyni od podłoża:3400[mm]
    Rozstaw kół:2200[mm]
    Zawieszenie:tandem na resorach parabolicznych z biernym układem skrętu
    Obciążenie oka dyszla3000[kg]
    Rozmiar ogumienia:700/50-26,5
    Prędkość konstrukcyjna:40[km/h]
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:165/121,3[KM/kW]
    Przenośnik ślimakowy hydraulicznie składany:
    Średnica:430[mm]
    Długość:5170[mm]
    Wysokość do krawędzi otworu wysypowego4550-4850[mm]

    Wyposażenie standardowe
    Skorupowa skrzynia ładunkowa z profilowanymi ścianami , z dodatkowymi usztywnieniami pionowymi i
    przykręcanymi nadstawami
    Podłoga w formie rynny z podwójnym ślimakowym przenośnikiem podłogowym
    Dwusegmentowy przenośnik ślimakowy przedni rozkładany hydraulicznie z hydraulicznym ryglowaniem
    mechanizmu rozkładania
    Trzy otwory rewizyjne w podłodze do oczyszczania skrzyni
    Przedni otwór rewizyjny do oczyszczania skrzyni sterowany hydraulicznie
    Trzy okna kontrolne poziomu załadunku skrzyni na ścianie przedniej
    Stelaż plandeki z rusztem linowym
    Balkon na ścianie tylnej
    Składana drabinka na ścianie tylnej i drabinka wewnątrz skrzyni ładunkowej
    Pomost z kraty antypoślizgowej wewnątrz skrzyni na całej długości
    Rama podwozia z 6-cio punktowym sworzniowym podparciem skrzyni ładunkowej
    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych,z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z przednia osia sztywną i tylną kierowaną biernie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406×140
    Osie na 60 km/h
    Dyszel sztywny, zintegrowany z ramą podwozia do łączenia z dolnym zaczepem transportowym ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
    Instalacja hydrauliczna blokowania kół tylnych skrętnych do jazdy do tyłu
    Mechaniczny napęd przenośników ślimakowych z dwustopniową regulacja prędkości posuwu przenośników podłogowych
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V, z lampami LED, z hermetycznymi połączeniami
    Błotniki nad kołami
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
    chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania zbiornika zielony RAL6010 PRONAR

    Przewijanie do góry