Wóz asenizacyjny PRONAR TG110

    Dane techniczne wersji standard
    Dopuszczalna masa całkowita:13000[kg]
    Ładowność9550[kg]
    Masa własna3450[kg]
    Pojemność zbiornika:10000[l]
    Wymiary zbiornika(dł./szer.wys.):4050/2080/1730[mm]
    Wymiary gabarytowe(dł./szer.wys.):7330/2550/3370[mm]
    Rozstaw kół1980[mm]
    Zawieszeniejednoosiowe sztywne
    Obciążenie oka dyszla:3000[kg]
    Rozmiar ogumienia:560/60R22,5
    Prędkość konstrukcyjna:40[km/h]
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:80-100[KM]
    System napełniania / opróżniania zbiornika:jednowirnikowa pompa ślimakowa
    Obroty pracy WOM:540[obr/min]
    Wydajność pompy ślimakowej:4000[l/min]
    Szerokość robocza12-15[m]

    Wyposażenie standardowe

    Kompozytowy zbiornik zbrojony matami szklanymi z wewnętrznymi poprzecznymi przegrodami,

    Jednowirnikowa pompa ślimakowa o wysokiej wydajności zasysania i rozrzucania napędzana z WOM ciągnika,

    Zawór ssący 6″ (szybkozłącza Perrot i zasuwa z siłownikiem hydraulicznym) umieszczony z lewej strony wozu

    Jedna rura ssąca 6″ (szybkozłącza Perrot), każda o długości 6 metrów (rura z koszem zabezpieczającym przed zasysaniem kamieni)

    Zawór 3-drogowy 6″ przełączający funkcje mieszania i rozlewania (z siłownikiem hydraulicznym)

    Przewód odpowietrzający 6″

    Rozlewacz udarowy (strumień jest kierowany w dół aby ograniczyć straty azotu)

    Wskaźnik poziomu napełnienia beczki (na przedniej ścianie zbiornika)

    Górny właz (przykręcany, z gumową uszczelką)

    Centralny układ hydrauliczny z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych, sterowany elektrycznie (za pomocą pulpitu), przewodowo z kabiny ciągnika, realizujący następujące funkcje:

      – napełnianie
      – mieszanie
      – rozlewanie
      – podnoszenie/opuszczanie przegubowego ramienia ssącego mechanizmu dokującego (wyposażenie opcjonalne)
      – włączenie/wyłączenie świateł roboczych
      – świetlna informacja na pulpicie o włączonych funkcjach centralnego układu hydraulicznego;

      Dodatkowy zewnętrzny panel sterowniczy sterujący funkcjami ssanie/mieszanie

      Przyczepa wymaga ciągnika z jedną parą wyjść hydrauliki zewnętrznej do zasilania Centralnego układu hydraulicznego

      Wał przegubowo teleskopowy (zwykły), do podłączenia pompy ślimakowej z
      WOM ciągnika

      Wzmocniona rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili 250x100mm, ze stali konstrukcyjnej o podwyższonej wytrzymałości, (rama dostosowana do montażu opcjonalnego osprzętu rozlewającego zawieszanego na 3-punktowym układzie zawieszenia lub na sztywno)

      Dyszel sztywny, zintegrowany z ramą do łączenia z dolnymz aczepem ciągnika

      Zaczep dyszla obrotowy z okiem 50mm, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika

      Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią

      Zawieszenie jednoosiowe sztywne, z osią przekroju 120mmx120mm wyposażoną w hamulce bębnowe o wymiarach 406x120mm

      Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania

      Postojowy hamulec ręczny z korbą

      Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym

      Dwa światła robocze z tyłu

      Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem

      Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej

      Składana drabinka ułatwiająca dostęp do włazów na zbiorniku

      Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach

      Błotniki metalowe (nad kołami)

      Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, składane

      Skrzynka narzędziowa

      Trójkąt wyróżniający pojazdy wolno poruszające się

      System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV

      Kolorystyka malowania podwozia szary RAL7021 PRONAR

      Kolorystyka malowania zbiornika zielony RAL6010 PRONAR

      Przewijanie do góry