Przyczepa trzyosiowa T780

Dane techniczne wersji standard
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita27000[kg]
Dopuszczalna masa całkowita24000*[kg]
Ładowność16300**[kg]
Masa własna7700[kg]
Pojemność ładunkowa26[m3]
Powierzchnia ładunkowa18,55[m2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz7696[mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz2410***[mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość)10087/2548/2800[mm]
Wysokość ścian skrzyni800+600[mm]
Grubość blachy podłogi/ściany5/2,5[mm]
Wysokość platformy od podłoża1390[mm]
Rozstaw kół1900[mm]
Zawieszenieresory paraboliczne
Rozmiar ogumienia385/65 R22,5 Regenerowane
Prędkość konstrukcyjna40[km/h]
System wywrotutrójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)2 cylindry       2990mm/64L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika150/110,2[KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki)47/45[˚]
*Parametr – dopuszczalna masa całkowita – w zależności od ograniczeń prawnych na danym rynku sprzedaży, może się różnić od podanego
** Parametr uzależniony od ograniczeń prawnych na danym rynku oraz od kompletacji, może się różnić od podanego
***Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
Wyposażenie standardowe
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi o optymalnym rozstawie
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany dzielone z bocznymi listwami napinającymi  ze słupkiem środkowym z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
Nadstawy dzielone z bocznymi listwami napinającymi ze słupkiem środkowym z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Sprężyny wspomagające otwieranie bort
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem Æ40mmUkład kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Æ400x120mmInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (bez wyjścia na tył)Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V (żarówka), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi (bez wyjścia na tył)Dwa siłowniki teleskopowe trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Błotniki plastikowe – za kołem tylnym i przednim, przed kołem tylnym
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Przewijanie do góry