
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 24000 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita: | 23000 | [kg] |
| Ładowność: | 16000 | [kg] |
| Masa własna: | 7000 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa: | 30,8 | [m 3] |
| Powierzchnia ładunkowa: | 16,8 | [m 2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 7100 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 2370 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) | 9100/2750/3500 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni: | 2000 | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany: | 4/4 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża: | 1500 | [mm] |
| Rozstaw kół: | 2200 | [mm] |
| Zawieszenie: | resory paraboliczne | |
| Obciążenie oka dyszla | 3000 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia: | 550/60 – 22,5 | |
| Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
| System rozładunku: | przesuwanie + wywrót ściany | |
| Cylinder teleskopowy (zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 30L/200bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 124,8/91,7 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu sciany przesuwnej: | 55 | [˚] |
Wyposażenie standardowe
Skorupowa skrzynia ładunkowa
Ściana przesuwna wyposażona w elastomerowe uszczelniacze zapewniające szczelność
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z przednią osią sztywną i tylną osią kierowaną czynnie
Osie na 60 km/h z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406×140,
Uniwersalny dyszel sztywny amortyzowany resorem stalowym do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
Instalacja hydrauliczna skrętu z ręczną pompką do napełniania układu, z dwoma manometrami
System połączenia układu skrętu z ciągnikiem zgodny z ISO 26402 (przyczepa nie jest wyposażona w układ skrętu ciągnika)
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Tylne zabezpieczenie, z homologacją typu WE, składane
Błotniki plastikowe osłaniające przednie i tylne koła
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Instalacja hydrauliczna przesuwu ściany przedniej z funkcją automatycznego wywrotu o kąt 55° w ostatniej
fazie rozładunku
Przewody hydrauliczne oznaczone kolorami w celu łatwej identyfikacji ich przeznaczenia
Składana drabinka ułatwiająca dostęp do skrzyni ładunkowej
Okna na ścianie przesuwnej
Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR