Przyczepa PRONAR T902

Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita24000[kg]
Dopuszczalna masa całkowita:23000[kg]
Ładowność:16000[kg]
Masa własna:7000[kg]
Pojemność ładunkowa:30,8[m 3]
Powierzchnia ładunkowa:16,8[m 2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz:7100[mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz:2370[mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość)9100/2750/3500[mm]
Wysokość ścian skrzyni:2000[mm]
Grubość blachy podłogi/ściany:4/4[mm]
Wysokość platformy od podłoża:1500[mm]
Rozstaw kół:2200[mm]
Zawieszenie:resory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla3000[kg]
Rozmiar ogumienia:550/60 – 22,5
Prędkość konstrukcyjna:40[km/h]
System rozładunku:przesuwanie + wywrót ściany
Cylinder teleskopowy (zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)30L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:124,8/91,7[KM/kW]
Kąt wywrotu sciany przesuwnej:55[˚]

Wyposażenie standardowe
Skorupowa skrzynia ładunkowa
Ściana przesuwna wyposażona w elastomerowe uszczelniacze zapewniające szczelność
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z przednią osią sztywną i tylną osią kierowaną czynnie
Osie na 60 km/h z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406×140,
Uniwersalny dyszel sztywny amortyzowany resorem stalowym do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
Instalacja hydrauliczna skrętu z ręczną pompką do napełniania układu, z dwoma manometrami
System połączenia układu skrętu z ciągnikiem zgodny z ISO 26402 (przyczepa nie jest wyposażona w układ skrętu ciągnika)
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Tylne zabezpieczenie, z homologacją typu WE, składane
Błotniki plastikowe osłaniające przednie i tylne koła
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Instalacja hydrauliczna przesuwu ściany przedniej z funkcją automatycznego wywrotu o kąt 55° w ostatniej
fazie rozładunku
Przewody hydrauliczne oznaczone kolorami w celu łatwej identyfikacji ich przeznaczenia
Składana drabinka ułatwiająca dostęp do skrzyni ładunkowej
Okna na ścianie przesuwnej
Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR

Przewijanie do góry