| Wyposażenie standardowe |
| Skorupowa skrzynia ładunkowa |
| Ściana przesuwna wyposażona w elastomerowe uszczelniacze zapewniające szczelność |
| Rama podwozia spawana z dwuteowników ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości |
| Zawieszenie tridem na 6 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z osią środkową sztywną i dwiema osiami kierowanymi czynnie, osie wyposażone w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×140 mm |
| Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany hydraulicznie, z płynną regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika |
| Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm (3000kg), do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika |
| Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią |
| Instalacja hydrauliczna skrętu z ręczną pompką do napełniania układu, z czterema manometrami |
| System połączenia układu skrętu z ciągnikiem zgodny z ISO 26402 (przyczepa nie jest wyposażona w układ skrętu ciągnika) |
| Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania |
| Hamulec postojowy pneumatyczny |
| Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, składane |
| Błotniki plastikowe osłaniające przednie i tylne koła oraz metalowy błotnik osłaniający koła od góry |
| Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach |
| Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym |
| Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej | | |
| Instalacja hydrauliczna przesuwu ściany przedniej i przedniej części podłogi |
| Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach |
| Błotniki plastikowe (za kołem tylnym, przed kołem przednim) |
| Okno z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej |
| Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem i ryglowaniem |
| System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich |
| chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV |
Kolorystyka malowania ramy i skrzyni, zielony RAL6010 PRONAR Kolorystyka malowania klapy tylnej i dyszla, szary RAL7021 PRONAR |