Przyczepa PRONAR T900XL

    Dane techniczne wersji standard
    Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita36000[kg]
    Dopuszczalna masa całkowita:33000[kg]
    Ładowność:20730[kg]
    Masa własna:12270[kg]
    Pojemność ładunkowa:49[m3]
    Powierzchnia ładunkowa:23[m2]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz:9700[mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz:2370[mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość)12000/2550/3490[mm]
    Wysokość ścian skrzyni:2000[mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany:5/4[mm]
    Wysokość platformy od podłoża:1440[mm]
    Rozstaw kół:2100[mm]
    Zawieszenie:resory paraboliczne
    Obciążenie oka dyszla3000[kg]
    Rozmiar ogumienia:445/65 R22,5
    Prędkość konstrukcyjna:40[km/h]
    System rozładunku:przesuwanie
    Cylinder teleskopowy (zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)80L/200bar
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:220[KM]
    Wyposażenie standardowe
    Skorupowa skrzynia ładunkowa
    Ściana przesuwna wyposażona w elastomerowe uszczelniacze zapewniające szczelność
    Rama podwozia spawana z dwuteowników ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Zawieszenie tridem na 6 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z osią środkową sztywną i dwiema osiami kierowanymi czynnie, osie wyposażone w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×140 mm
    Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany hydraulicznie, z płynną regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm (3000kg), do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
    Instalacja hydrauliczna skrętu z ręczną pompką do napełniania układu, z czterema manometrami
    System połączenia układu skrętu z ciągnikiem zgodny z ISO 26402 (przyczepa nie jest wyposażona w układ skrętu ciągnika)
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
    Hamulec postojowy pneumatyczny
    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, składane
    Błotniki plastikowe osłaniające przednie i tylne koła oraz metalowy błotnik osłaniający koła od góry
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Instalacja hydrauliczna przesuwu ściany przedniej i przedniej części podłogi
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Błotniki plastikowe (za kołem tylnym, przed kołem przednim)
    Okno z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
    Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem i ryglowaniem
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
    chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania ramy i skrzyni, zielony RAL6010 PRONAR
    Kolorystyka malowania klapy tylnej i dyszla, szary RAL7021 PRONAR

    Przewijanie do góry