Przyczepa PRONAR T900

    Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita35000[kg]
    Dopuszczalna masa całkowita:33000[kg]
    Ładowność:23500[kg]
    Masa własna:9500[kg]
    Pojemność ładunkowa:36,7[m 3]
    Powierzchnia ładunkowa:19,7[m 2]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz:8320[mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz:2370[mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość)10510/2750/3543[mm]
    Wysokość ścian skrzyni:2000[mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany:6/4[mm]
    Wysokość platformy od podłoża:1500[mm]
    Rozstaw kół:2200[mm]
    Zawieszenie:resory paraboliczne
    Obciążenie oka dyszla3000[kg]
    Rozmiar ogumienia:550/60 – 22,5
    Prędkość konstrukcyjna:40[km/h]
    System rozładunku:przesuwanie + wywrót ściany
    Cylinder teleskopowy (zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)40L/200bar
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:182/133,8[KM/kW]
    Kąt wywrotu sciany przesuwnej:55[˚]

    Wyposażenie standardowe
    Skorupowa skrzynia ładunkowa
    Ściana przesuwna wyposażona w elastomerowe uszczelniacze zapewniające szczelność
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Zawieszenie tridem na 6 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z osią środkową sztywną i dwiema osiami kierowanymi czynnie,
    Osie na 60 km/h, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406×140
    Uniwersalny dyszel sztywny amortyzowany resorem stalowym do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
    Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
    Instalacja hydrauliczna skrętu z ręczną pompką do napełniania układu, z czterema manometrami
    System połączenia układu skrętu z ciągnikiem zgodny z ISO 26402 (przyczepa nie jest wyposażona w układ skrętu ciągnika )
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa,
    Hamulec postojowy pneumatyczny
    Tylne zabezpieczenie, składane
    Błotniki plastikowe osłaniające przednie i tylne koła
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Instalacja hydrauliczna przesuwu ściany przedniej z funkcją automatycznego wywrotu o kąt 55º w ostatniej fazie wyładunku
    Przewody hydrauliczne oznaczone kolorami w celu łatwej identyfikacji ich przeznaczenia
    Składana drabinka ułatwiająca dostęp do skrzyni ładunkowej
    Okna na ścianie przesuwnej
    Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
    chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR

    Przewijanie do góry