
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 35000 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita: | 33000 | [kg] |
| Ładowność: | 23500 | [kg] |
| Masa własna: | 9500 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa: | 36,7 | [m 3] |
| Powierzchnia ładunkowa: | 19,7 | [m 2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 8320 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 2370 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) | 10510/2750/3543 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni: | 2000 | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany: | 6/4 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża: | 1500 | [mm] |
| Rozstaw kół: | 2200 | [mm] |
| Zawieszenie: | resory paraboliczne | |
| Obciążenie oka dyszla | 3000 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia: | 550/60 – 22,5 | |
| Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
| System rozładunku: | przesuwanie + wywrót ściany | |
| Cylinder teleskopowy (zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 40L/200bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 182/133,8 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu sciany przesuwnej: | 55 | [˚] |
Wyposażenie standardowe
Skorupowa skrzynia ładunkowa
Ściana przesuwna wyposażona w elastomerowe uszczelniacze zapewniające szczelność
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Zawieszenie tridem na 6 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z osią środkową sztywną i dwiema osiami kierowanymi czynnie,
Osie na 60 km/h, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406×140
Uniwersalny dyszel sztywny amortyzowany resorem stalowym do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
Instalacja hydrauliczna skrętu z ręczną pompką do napełniania układu, z czterema manometrami
System połączenia układu skrętu z ciągnikiem zgodny z ISO 26402 (przyczepa nie jest wyposażona w układ skrętu ciągnika )
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa,
Hamulec postojowy pneumatyczny
Tylne zabezpieczenie, składane
Błotniki plastikowe osłaniające przednie i tylne koła
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Instalacja hydrauliczna przesuwu ściany przedniej z funkcją automatycznego wywrotu o kąt 55º w ostatniej fazie wyładunku
Przewody hydrauliczne oznaczone kolorami w celu łatwej identyfikacji ich przeznaczenia
Składana drabinka ułatwiająca dostęp do skrzyni ładunkowej
Okna na ścianie przesuwnej
Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR