
| Dane techniczne wersji standard | ||
| Technicznie (konstr.) dopuszczalna masa całkowita | 33000 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita (wg homologacji EU) | 30000 | [kg] |
| Ładowność (wg homologacji EU) | 23750 | [kg] |
| Masa własna | 9250 | [kg] |
| Poj. ładunk. (bez nadstaw / nadst. 400 / nadst. 800) | 29 / 37 / 45 | [m3] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 8700 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 2240/2300 | [mm] |
| Wysokość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 1500 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe bez nadstaw (dł./szer./wys.) | 10550/2550/3100 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża | 1500 | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany | 5/4 | [mm] |
| Rozstaw kół | 2000 | [mm] |
| Zawieszenie | resory paraboliczne | |
| Obciążenie oka dyszla | 3000 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia | 560/60R22,5 (z homologacją ECE) | |
| Prędkość konstrukcyjna | 40 | [km/h] |
| System wywrotu | jednostronny | |
| Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 3250 75 200 | [mm] [L] [bar] |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 182 / 133,8 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu) | 55 | [°] |
| Wyposażenie standardowe | ||
| Wykonanie zgodnie z homologacją europejską (wg Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 167/2013) Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, z profilowanymi ścianami bocznymi z pięcioma skośnymi żebrami na każdym z boków, z wzmocnionym obrzeżem górnym, z linami spinającymi wewnątrz skrzyni System wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu), z grubymi linami zabezpieczającymi Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym Duże okno z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej Uszczelka gumowa klapy tylnej Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili 300×200, ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości Zawieszenie mechaniczne tridem; na 6 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z osią środkową sztywną i dwiema osiami kierowanymi czynnie, osie wyposażone w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406x140mmCentralny układ hydrauliczny z rozdzielaczem (układ wymaga stałego podłączenia do jednej pary wyjść hydrauliki ciągnika i elektrycznego gniazda 3-pinowego), sterowany przewodowym pilotem z kabiny ciągnika, realizujący następujące funkcje: – hydrauliczna amortyzacja i regulacja wysokości dyszla do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika – hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem i ryglowaniem – hydrauliczny wywrót skrzyni ładunkowej z automatycznym zaworem ograniczającym kąt wywrotu – włączanie świateł roboczych przyczepy Zaczep dyszla obrotowy z okiem Æ50mm (3000kg), do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (homologowana)Hamulec postojowy pneumatyczny Instalacja oświetlenia 12V (LED-PRONAR), z hermetycznym połączeniem, z oświetleniem obrysowym Dwa światła robocze z tyłu Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach Błotnik aluminiowy osłaniający koła od góry z chlapaczami za kołem tylnym i przed kołem przednim Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, składane Fartuch tylny na zawiasach System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV Kolorystyka malowania podwozia szary RAL7021 PRONAR |