Przyczepa PRONAR T8724

Dane techniczne wersji standard
Technicznie (konstr.) dopuszczalna masa całkowita33000[kg]
Dopuszczalna masa całkowita (wg homologacji EU)30000[kg]
Ładowność (wg homologacji EU)23750[kg]
Masa własna9250[kg]
Poj. ładunk. (bez nadstaw / nadst. 400 / nadst. 800)29 / 37 / 45[m3]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz8700[mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz2240/2300[mm]
Wysokość skrzyni ładunkowej wewnątrz1500[mm]
Wymiary gabarytowe bez nadstaw (dł./szer./wys.)10550/2550/3100[mm]
Wysokość platformy od podłoża1500[mm]
Grubość blachy podłogi/ściany5/4[mm]
Rozstaw kół2000[mm]
Zawieszenieresory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla3000[kg]
Rozmiar ogumienia560/60R22,5 (z homologacją ECE)
Prędkość konstrukcyjna40[km/h]
System wywrotujednostronny
Cylinder teleskopowy
(skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)
3250
75
200
[mm]
[L]
[bar]
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:182 / 133,8[KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu)55[°]
Wyposażenie standardowe
Wykonanie zgodnie z homologacją europejską (wg Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 167/2013)
Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, z profilowanymi ścianami bocznymi z pięcioma skośnymi żebrami na każdym z boków, z wzmocnionym obrzeżem górnym, z linami spinającymi wewnątrz skrzyni
System wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu), z grubymi linami zabezpieczającymi
Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym
Duże okno z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
Uszczelka gumowa klapy tylnej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili 300×200, ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Zawieszenie mechaniczne tridem; na 6 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z osią środkową sztywną i dwiema osiami kierowanymi czynnie, osie wyposażone w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406x140mmCentralny układ hydrauliczny z rozdzielaczem (układ wymaga stałego podłączenia do jednej pary wyjść hydrauliki ciągnika i elektrycznego gniazda 3-pinowego), sterowany przewodowym pilotem z kabiny ciągnika, realizujący następujące funkcje:
– hydrauliczna amortyzacja i regulacja wysokości dyszla do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
– hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem i ryglowaniem
– hydrauliczny wywrót skrzyni ładunkowej z automatycznym zaworem ograniczającym kąt wywrotu
– włączanie świateł roboczych przyczepy
Zaczep dyszla obrotowy z okiem Æ50mm (3000kg), do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
Instalacja hamulcowa pneumatyczna „Premium” dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania (homologowana)Hamulec postojowy pneumatyczny
Instalacja oświetlenia 12V (LED-PRONAR), z hermetycznym połączeniem, z oświetleniem obrysowym
Dwa światła robocze z tyłu
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotnik aluminiowy osłaniający koła od góry z chlapaczami za kołem tylnym i przed kołem przednim
Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, składane
Fartuch tylny na zawiasach
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia szary RAL7021 PRONAR
Przewijanie do góry