| Wyposażenie standardowe |
| Bardzo mocna skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, typu kamieniarka, z pionowymi żebrami wzmacniającymi na ścianach |
| Hydrauliczna klapa tylna o wysokości 370mm uchylana do dołu |
| Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości |
| Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych,z wahaczami wyrównawczymi z rozstawem osi 1500mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø400×120 mm |
| Uniwersalny dyszel sztywny amortyzowany resorem stalowym do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika |
| Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm |
| Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym |
| Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa |
| Postojowy hamulec ręczny z korbą |
| Składane tylne zabezpieczenie z homologacją wg dyrektywy 70/221/EWG (zgodnie z 2006/20/WE) |
| Błotniki plastikowe osłaniające tylne i przednie koła |
| Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach |
| Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi i wyjściem na tył |
| Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem |
| Instalacja hydrauliczna wywrotu automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi |
| Siłowniki teleskopowe wywrotu na zawieszeniu przegubowym |
| Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej |
| Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej |
| System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich |
| chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV |
| Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR |
| Kolorystyka malowania ścian żółty RAL1007 |