Przyczepa PRONAR T700XL

    Dane techniczne wersji standard*
    Technicznie (konstr.) dopuszczalna masa całkowita23000[kg]
    Dopuszczalna masa całkowita21000*[kg]
    Ładowność techniczna (konstrukcyjna):16700[kg]
    Ładowność14700[kg]
    Masa własna6300[kg]
    Pojemność ładunkowa (bez nadstaw)26,6[m3]
    Powierzchnia ładunkowa13,7[m3]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz6700[mm]
    Szerokość skrzyni  ładunkowej wewnątrz (przód/tył)2240/2300[mm]
    Wysokość  skrzyni ładunkowej ładunkowej wewnątrz1750[mm]
    Wymiary gabarytowe (dł./szer./wys.)8750/2550/3040[mm]
    Wysokość platformy od podłoża1290[mm]
    Grubość blachy skrzyni ładunkowej (podłoga/ściana)4/4[mm]
    Rozstaw kół1960[mm]
    Zawieszenieresory paraboliczne
    Obciążenie oka dyszla3000[kg]
    Rozmiar ogumienia385/65R22.5 regenerowane
    Prędkość konstrukcyjna40[km/h]
    System wywrotujednostronny
    Cylinder teleskopowy (skok/ zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)2990mm/40 ltr./200 bar
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:136,7/100,5[KM/kW]
    Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu)55[°]
    * Dane techniczne odpowiadają wymaganiom rynku skandynawskiego i francuskiego. W przypadku pozostałych rynków DMC wyniesie 22 t  (ładowność 15,7 t). DMC uzależniona od przepisów homologacyjnych obowiązujących w poszczególnych krajach
    Wyposażenie standardowe
    Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, z profilowanymi ścianami bocznymi, z wzmocnionym obrzeżem górnym ścian bocznych
    System wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu)
    Okno z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
    Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem i ryglowaniem
    Uszczelka gumowa klapy tylnej
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1500mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406x120mm
    Uniwersalny dyszel amortyzowany sprężyną stalową, z regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Podpora dyszla teleskopowa z dwustronną przekładnia
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa, jednoprzewodowa, hydrauliczna
    Metalowa osłona nad kołami
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi
    Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Przewody hydrauliczne oznaczone kolorami w celu łatwej identyfikacji ich przeznaczenia
    Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Okno z przezroczystej plexy na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
    Hydrauliczna podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem
    Szyber zsypowy do ziarna z blokadą w ścianie tylnej
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporności na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielonych RAL6010 PRONAR

    Przewijanie do góry