
| Dane techniczne wersji standard | ||
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 24000 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita: | 23000 | [kg] |
| Ładowność: | 16040 | [kg] |
| Masa własna: | 6960 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa z nadstawami 800mm – wyposażenie opcjonalne / bez nadstaw – standard | 35 opcja / 23 | [m3] |
| Powierzchnia ładunkowa: | 14,7 | [m2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 6694 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 2242/2302 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 8780/2650/3750* | [mm] |
| Wysokość ścian/nadstaw skrzyni ładunkowej (opcja) | 1500+800(opcja) | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany: | 4/4 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża: | 1325 | [mm] |
| Rozstaw kół: | 2100 | [mm] |
| Zawieszenie: | resory paraboliczne | |
| Obciążenie oka dyszla | 3000 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia: | 550/60-22,5 | |
| Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
| System wywrotu: | jednostronny | |
| Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 2990mm/40L/200bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 136,7/100,5 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu) : | 55 | [˚] |
| *Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami i nadstawami (1500+800) | ||
| Wyposażenie standardowe | ||
| Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej , z profilowanymi ścianami bocznymi, ze wzmocnionym obrzeżem górnym ścian System wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu)Okno z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem i ryglowaniem Uszczelka gumowa klapy tylnej Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×140 mm Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany resorem stalowym piórowym, z regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika Zaczep dyszla obrotowy z okiem Æ50mm, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania Postojowy hamulec ręczny z korbą Instalacja oświetlenia 12V (LED), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej Instalacja hydrauliczna wywrotu automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym Drabinka składana i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach Błotniki plastikowe (za kołem tylnym, przed kołem przednim) oraz metalowa osłona nad kołami Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, składane Fartuch przeciwrozbryzgowy tylny na całej szerokości przyczepy System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR |