
| Technicznie (konstr.) dopuszczalna masa całkowita | 25260 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita: | 23000* | [kg] |
| Ładowność techniczna (konstrukcyjna): | 18000 | [kg] |
| Ładowność | 15740** | [kg] |
| Masa własna (bez nadstaw): | 7260 | [kg] |
| Poj. ładunkowa (z nadstawami: 800/600/bez nadst.) | 35 / 32 / 23 | [m3] |
| Powierzchnia ładunkowa: | 15,2 | [m2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 6700 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 2230/2300 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe* (dł./szer./wys.(bez nadstaw)) | 8610/2670/3020 | [mm] |
| Wysokość ścian / nadstaw skrzyni ładunkowej | 1500/800 lub 600 | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany: | 4/4 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża: | 1520 | [mm] |
| Rozstaw kół: | 2100 | [mm] |
| Zawieszenie: | Resory paraboliczne | |
| Obciążenie oka dyszla | 3000 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia: | 550/60-22,5 | |
| Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
| System wywrotu: | dwustronny (w opcji trzystronny) | |
| Cylinder teleskopowy(skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 2990/40/200 | [mm][L][bar] |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 136,7/100,5 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (tył / bok ) : | 55/35 | [˚] |
Wyposażenie standardowe
Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej , z profilowanymi ścianami bocznymi, ze wzmocnionym obrzeżem górnym ścian
Skrzynia ładunkowa z możliwością wywrotu do tyłu i na prawą stronę z dwiema hydraulicznie dociskanymi klapami po prawej stronie
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
System wywrotu skrzyni – dwustronny (do tyłu i na bok)
Okno z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem i ryglowaniem
Uszczelka gumowa klapy tylnej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×140 mm
Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany sprężyną stalową, z regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
Zaczep dyszla obrotowy z okiem Æ50mm, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V (LED), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi
Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym
Drabinka składana i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki plastikowe (za kołem tylnym, przed kołem przednim) oraz metalowa osłona nad kołami
Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, składane
Fartuch przeciwrozbryzgowy tylny na całej szerokości przyczepy
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia szary RAL7021 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR