Przyczepa PRONAR T700M/1

    Technicznie (konstr.) dopuszczalna masa całkowita25260[kg]
    Dopuszczalna masa całkowita:23000*[kg]
    Ładowność techniczna (konstrukcyjna):18000[kg]
    Ładowność15740**[kg]
    Masa własna (bez nadstaw):7260[kg]
    Poj. ładunkowa (z nadstawami: 800/600/bez nadst.)35 / 32 / 23[m3]
    Powierzchnia ładunkowa:15,2[m2]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz:6700[mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz:2230/2300[mm]
    Wymiary gabarytowe* (dł./szer./wys.(bez nadstaw))8610/2670/3020[mm]
    Wysokość ścian / nadstaw skrzyni ładunkowej1500/800 lub 600[mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany:4/4[mm]
    Wysokość platformy od podłoża:1520[mm]
    Rozstaw kół:2100[mm]
    Zawieszenie:Resory paraboliczne
    Obciążenie oka dyszla3000[kg]
    Rozmiar ogumienia:550/60-22,5
    Prędkość konstrukcyjna:40[km/h]
    System wywrotu:dwustronny (w opcji trzystronny)
    Cylinder teleskopowy(skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)2990/40/200[mm][L][bar]
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:136,7/100,5[KM/kW]
    Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (tył / bok ) :55/35[˚]

    Wyposażenie standardowe
    Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej , z profilowanymi ścianami bocznymi, ze wzmocnionym obrzeżem górnym ścian
    Skrzynia ładunkowa z możliwością wywrotu do tyłu i na prawą stronę z dwiema hydraulicznie dociskanymi klapami po prawej stronie
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    System wywrotu skrzyni – dwustronny (do tyłu i na bok)
    Okno z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
    Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem i ryglowaniem
    Uszczelka gumowa klapy tylnej
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×140 mm
    Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany sprężyną stalową, z regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Æ50mm, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V (LED), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Instalacja hydrauliczna wywrotu automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi
    Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym
    Drabinka składana i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Błotniki plastikowe (za kołem tylnym, przed kołem przednim) oraz metalowa osłona nad kołami
    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, składane
    Fartuch przeciwrozbryzgowy tylny na całej szerokości przyczepy
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia szary RAL7021 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR

    Przewijanie do góry