Przyczepa PRONAR T682/1 (T682)

    Dane techniczne wersji standard
    Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita33 000[kg]
    Dopuszczalna masa całkowita:30 000[kg]
    Ładowność:21 000[kg]
    Masa własna:9 000[kg]
    Pojemność ładunkowa bez nadstaw:22[m3]
    Powierzchnia ładunkowa:17,8[m2]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz:8000[mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz:trapez: 2200/2250[mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość)9900/2550/3330[mm]
    Wysokość ścian skrzyni:1200[mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany:5/4[mm]
    Wysokość platformy od podłoża:1495[mm]
    Rozstaw kół:2100[mm]
    Zawieszenie:resory paraboliczne
    Obciążenie oka dyszla3000[kg]
    Rozmiar ogumienia:385/65 R22,5 regenerowane
    Prędkość konstrukcyjna:40[km/h]
    System wywrotu:jednostronny
    Zasilanie hydraulicznewłasny zbiornik, pompa
    Cylindery teleskopowe (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)2990mm/72L/200bar
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:182/133,8[KM/kW]
    Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu) :50[˚]
    Wyposażenie standardowe
    Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej z pionowymi żebrami wzmacniającymi na ścianach
    Ściana tylna podnoszona hydraulicznie
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany resorem stalowym piórowym, z regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
    Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
    Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
    Zawieszenie tridem na 6 resorach parabolicznych, wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1525 mm, ze środkową osią sztywną i dwiema osiami kierowanymi biernie, z instalacją hydrauliczną blokady skrętu
    Osie z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406x140mm
    Osie na 60km/h
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Tylne zabezpieczenie: homologowane, składane
    Błotniki plastikowe (za kołem tylnym, przed kołem przednim)
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi i wyjściem na tył
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z własnym zbiornikiem oleju, pompą i elektrycznym rozdzielaczem sterowanym z kabiny ciągnika
    za pomocą przełącznika z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi
    Teleskopowy wałek przesyłu mocy do podłączenia pompy z WOM ciągnika
    Dwa siłowniki teleskopowe wywrotu na zawiesiach przegubowych
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Okna na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
    Hydraulicznie podnoszona klapa tylna sterowana z kabiny ciągnika za pomocą przełącznika, z automatycznym dociskiem
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
    chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR

    Przewijanie do góry