| Wyposażenie standardowe |
| Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej z pionowymi żebrami wzmacniającymi na ścianach |
| Ściana tylna podnoszona hydraulicznie |
| Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości |
| Dyszel uniwersalny sztywny amortyzowany resorem stalowym piórowym, z regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika |
| Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm |
| Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią |
| Zawieszenie tridem na 6 resorach parabolicznych, wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1525 mm, ze środkową osią sztywną i dwiema osiami kierowanymi biernie, z instalacją hydrauliczną blokady skrętu |
| Osie z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406x140mm |
| Osie na 60km/h |
| Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa |
| Postojowy hamulec ręczny z korbą |
| Tylne zabezpieczenie: homologowane, składane |
| Błotniki plastikowe (za kołem tylnym, przed kołem przednim) |
| Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach |
| Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi i wyjściem na tył |
| Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem |
| Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej |
| Instalacja hydrauliczna wywrotu z własnym zbiornikiem oleju, pompą i elektrycznym rozdzielaczem sterowanym z kabiny ciągnika |
| za pomocą przełącznika z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi |
| Teleskopowy wałek przesyłu mocy do podłączenia pompy z WOM ciągnika |
| Dwa siłowniki teleskopowe wywrotu na zawiesiach przegubowych |
| Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej |
| Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej |
| Okna na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej |
| Hydraulicznie podnoszona klapa tylna sterowana z kabiny ciągnika za pomocą przełącznika, z automatycznym dociskiem |
| Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej |
| System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich |
| chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV |
| Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR |
| Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR |