
| Dane techniczne wersji standard | ||
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 20000 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita | 18000* | [kg] |
| Ładowność | 13030** | [kg] |
| Masa własna | 4970 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa | 17,2 | [m3] |
| Powierzchnia ładunkowa | 12,3 | [m2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 5100 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 2410*** | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 7300/2550/2800 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni | 800+600 | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany | 5/2,5 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża | 1390 | [mm] |
| Rozstaw kół | 1900 | [mm] |
| Zawieszenie | resory paraboliczne | |
| Obciążenie oka dyszla | – | [kg] |
| Rozmiar ogumienia | 385/65 R22,5 Regenerowane | |
| Prędkość konstrukcyjna | 40 | [km/h] |
| System wywrotu | trójstronny | |
| Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1980/18L/200bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 109,2/80,3 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 47/47 | [˚] |
| *Parametr – dopuszczalna masa całkowita – w zależności od ograniczeń prawnych na danym rynku sprzedaży, może się różnić od podanego | ||
| ** Parametr uzależniony od ograniczeń prawnych na danym rynku oraz od kompletacji, może się różnić odpodanego | ||
| ***Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET | ||
| Wyposażenie standardowe | ||
| Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian, wyposażona w specjalny system uszczelnienia System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą Skrzynia ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej Wymienne uszczelki gumowe , umieszczone w gniazdach przy płycie podłogowej, z trzech stron podłogi, zapewniające szczelność przyczepy (szczególnie przydatne przy transporcie rzepaku) oraz wymienne przyklejane uszczelki z EPDM na pozostałych połączeniach ścian, nadstaw i płyty podłogowej. Ściany dzielone ze słupkiem środkowym z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami Nadstawy dzielone ze słupkiem środkowym z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem Æ40mmUkład kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Æ400x120mmInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył Postojowy hamulec ręczny z korbą Instalacja oświetlenia 12V (LED), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi, z wyjściem do drugiej przyczepy Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach Błotniki plastikowe – za kołem tylnym System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR |