Przyczepa PRONAR T680U

Dane techniczne wersji standard
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita20000 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita18000* [kg]
Ładowność13030** [kg]
Masa własna4970 [kg]
Pojemność ładunkowa17,2[m3]
Powierzchnia ładunkowa12,3[m2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz5100 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz2410*** [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość)7300/2550/2800 [mm]
Wysokość ścian skrzyni800+600 [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany5/2,5 [mm]
Wysokość platformy od podłoża1390 [mm]
Rozstaw kół1900 [mm]
Zawieszenieresory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla [kg]
Rozmiar ogumienia385/65 R22,5 Regenerowane
Prędkość konstrukcyjna40 [km/h]
System wywrotutrójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)1980/18L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika109,2/80,3 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki)47/47 [˚]
*Parametr – dopuszczalna masa całkowita – w zależności od ograniczeń prawnych na danym rynku sprzedaży, może się różnić od podanego
** Parametr uzależniony od ograniczeń prawnych na danym rynku oraz od kompletacji, może się różnić odpodanego
***Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
Wyposażenie standardowe
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian, wyposażona w specjalny system uszczelnienia
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Skrzynia ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Wymienne uszczelki gumowe , umieszczone w gniazdach przy płycie podłogowej, z trzech stron podłogi, zapewniające szczelność przyczepy (szczególnie przydatne przy transporcie rzepaku) oraz wymienne przyklejane uszczelki z EPDM na pozostałych połączeniach ścian, nadstaw i płyty podłogowej.
Ściany dzielone ze słupkiem środkowym z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
Nadstawy dzielone ze słupkiem środkowym z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zamkami
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem Æ40mmUkład kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Æ400x120mmInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V (LED), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi, z wyjściem do drugiej przyczepy
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki plastikowe  – za kołem tylnym
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Przewijanie do góry