
| Dane techniczne wersji standard* | ||
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 20000 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita | 18000* | [kg] |
| Ładowność | 13160 | [kg] |
| Masa własna | 4840 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa | 19,5 | [m3] |
| Powierzchnia ładunkowa | 12,7 | [m2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 5250 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 2410* | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 7300/2550/3250 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni | 1540 | [mm] |
| Materiał ścian | sklejka wodoodporna | |
| Grubość podłogi/ściany | 5/18 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża | 1390 | [mm] |
| Rozstaw kół | 1900 | [mm] |
| Zawieszenie | resory paraboliczne | |
| Obciążenie oka dyszla | – | [kg] |
| Rozmiar ogumienia | 385/65 R22,5 Regenerowane | |
| Prędkość konstrukcyjna | 40 | [km/h] |
| System wywrotu | trójstronny | |
| Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1980/18L/200bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 109,2/80,3 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 47/47 | [˚] |
| *Parametr – dopuszczalna masa całkowita – w zależności od ograniczeń prawnych na danym rynku sprzedaży, może się różnić od podanego | ||
| ** Parametr uzależniony od ograniczeń prawnych na danym rynku oraz od kompletacji, może się różnić od podanego | ||
| ***Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET | ||
| Wyposażenie standardowe | ||
| Skrzynia ładunkowa ze specjalnym systemem otwierania ścian, z lewą ścianą portalową (rozwierno-uchylną). Ściana lewa portalowa (rozwierno uchylna), ze słupkiem środkowym, nie dzielona (1540mm wysokości); Ściana prawa uchylna, ze słupkiem środkowym, dzielona (800mm+740mm wysokości) System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej Ściany ze sklejki wodoodpornej obustronnie foliowanej gr. 18mm, z obrzeżem z profili aluminiowych, z uszczelkami gumowymi, z odkuwanymi zamkami Ściana tylna, 1540mm wysokości, nie dzielona (1540mm wys.), system – uchylny Stelaż plandeki Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem Æ40mmUkład kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Æ400x120mmInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył Postojowy hamulec ręczny z korbą Instalacja oświetlenia 12V (LED), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi, z wyjściem do drugiej przyczepy Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym Podpora serwisowa skrzyni ładunkowe Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach Błotniki plastikowe – za kołem tylnym Boczne oświetlenie obrysowe System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR Kolorystyka ścian – sklejki foliowanej – brązowy ciemny |