Przyczepa PRONAR T680P

Dane techniczne wersji standard*
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita20000 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita18000* [kg]
Ładowność13160 [kg]
Masa własna4840 [kg]
Pojemność ładunkowa19,5[m3]
Powierzchnia ładunkowa12,7[m2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz5250 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz2410* [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość)7300/2550/3250 [mm]
Wysokość ścian skrzyni1540 [mm]
Materiał ściansklejka wodoodporna
Grubość podłogi/ściany5/18 [mm]
Wysokość platformy od podłoża1390 [mm]
Rozstaw kół1900 [mm]
Zawieszenieresory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla [kg]
Rozmiar ogumienia385/65 R22,5 Regenerowane
Prędkość konstrukcyjna40 [km/h]
System wywrotutrójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)1980/18L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika109,2/80,3 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki)47/47 [˚]
*Parametr – dopuszczalna masa całkowita – w zależności od ograniczeń prawnych na danym rynku sprzedaży, może się różnić od podanego
** Parametr uzależniony od ograniczeń prawnych na danym rynku oraz od kompletacji, może się różnić od podanego
***Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
Wyposażenie standardowe
Skrzynia ładunkowa ze specjalnym systemem otwierania ścian, z lewą ścianą portalową (rozwierno-uchylną). 
Ściana lewa portalowa (rozwierno uchylna), ze słupkiem środkowym, nie dzielona (1540mm wysokości);
Ściana prawa uchylna, ze słupkiem środkowym, dzielona (800mm+740mm wysokości)
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany ze sklejki wodoodpornej obustronnie foliowanej gr. 18mm, z obrzeżem z profili aluminiowych, z uszczelkami gumowymi, z odkuwanymi zamkami
Ściana tylna, 1540mm wysokości, nie dzielona (1540mm wys.), system – uchylny
Stelaż plandeki
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem Æ40mmUkład kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Æ400x120mmInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V (LED), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi, z wyjściem do drugiej przyczepy
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowe
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki plastikowe  – za kołem tylnym
Boczne oświetlenie obrysowe
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka ścian – sklejki foliowanej – brązowy ciemny
Przewijanie do góry