Przyczepa PRONAR T680H

    Dane techniczne wersji standard
    Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita20000 [kg]
    Dopuszczalna masa całkowita18000 [kg]
    Ładowność12980 [kg]
    Masa własna5020 [kg]
    Pojemność ładunkowa20,3[m3]
    Powierzchnia ładunkowa12,1[m2]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz5020 [mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz2420* [mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość)7300/2550/3070 [mm]
    Wysokość ścian skrzyni800+900 [mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany5/2,5 [mm]
    Wysokość platformy od podłoża1390 [mm]
    Rozstaw kół1900 [mm]
    Zawieszenieresory paraboliczne
    Obciążenie oka dyszla [kg]
    Rozmiar ogumienia385/65 R22,5 Regenerowane
    Prędkość konstrukcyjna40 [km/h]
    System wywrotutrójstronny
    Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)1980/18L/200bar
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika109,2/80,3 [KM/kW]
    Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki)47/47 [˚]
    *Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
    Wyposażenie standardowe
    Skrzynia ładunkowa ze specjalnym systemem otwierania ścian, z lewą ścianą 1700mm wysokości unoszoną hydraulicznie, z prawą ścianą 800mm uchylną
    System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET
    Ściany z uszczelnieniem gumowym, z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF800mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami
    Ściana lewa, 1700mm wysokości, z automatycznym ryglowaniem – unoszona hydraulicznie,
    Ściana prawa, dolna 800mm z centralnym ryglowaniem – system uchylny
    Ściana tylna, dolna 800mm z centralnym ryglowaniem – system uchylny
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
    Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem Æ40mm
    Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
    Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Æ400x120mmInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia 12V (żarówka), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi, z wyjściem do drugiej przyczepy
    Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Błotniki plastikowe  – za kołem tylnym
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
    Przewijanie do góry