
| Dane techniczne wersji standard | ||
| Dopuszczalna masa całkowita: | 16200 | [kg] |
| Ładowność: | 12000 | [kg] |
| Masa własna: | 4200 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa bez nadstaw: | 13,2 | [m3] |
| Powierzchnia ładunkowa: | 10,4 | [m2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 4800 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | trapez: 2140/2200 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 6797/2550/2460 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni: | 1200 | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany: | 4/4 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża: | 1260 | [mm] |
| Rozstaw kół: | 1960 | [mm] |
| Zawieszenie: | resory paraboliczne | |
| Obciążenie oka dyszla | 1950 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia: | 385/65 R22,5 Regenerowane | |
| Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
| System wywrotu: | jednostronny | |
| Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1700mm/13L/200bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 83,2/61 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu) : | 50 | [˚] |
| Wyposażenie standardowe | ||
| Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, z profilowanymi ścianami bocznymi, ze wzmocnionym obrzeżem górnym System wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu) Okno z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem i ryglowaniem Uszczelka gumowa klapy tylnej Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1325mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø400×80Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika Zaczep dyszla obrotowy z okiem Æ50mm, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania Postojowy hamulec ręczny z korbą Instalacja oświetlenia 12V (LED), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym i grubymi linami zabezpieczającymi Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach Błotniki plastikowe (za kołem tylnym, przed kołem przednim) oraz metalowa osłona nad kołami Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, składane System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR |