
| Dane techniczne wersji standard | ||
| Dopuszczalna masa całkowita: | 16000 | [kg] |
| Ładowność: | 12000 | [kg] |
| Masa własna: | 4000 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa z nadstawami 580mm / bez nadstaw: | 15,8 / 10,3 | [m3] |
| Powierzchnia ładunkowa: | 10 | [m2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 4500 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | trapez: 2200/2250 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 6259/2550/2866 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni: | 1000+580 | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany: | 5/4 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża: | 1240 | [mm] |
| Rozstaw kół: | 1860 | [mm] |
| Zawieszenie: | resory paraboliczne | |
| Obciążenie oka dyszla | 1950 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia: | 385/65 R22,5 regenerowane | |
| Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
| System wywrotu: | jednostronny | |
| Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1980mm/18L/200bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 83,2/61 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu ) | 50 | [˚] |
| Wyposażenie standardowe | ||
| Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej z pionowymi żebrami wzmacniającymi na ścianach System wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu) Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem i ryglowaniem Nadstawy o wysokości 580mm wykonane z blachy o grubości 2mmRama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1325mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø400×80Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika Zaczep dyszla obrotowy z okiem Æ50mm, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania Postojowy hamulec ręczny z korbą Instalacja oświetlenia 12V (żarówka), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach Błotniki plastikowe – za kołem tylnym Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, sztywne System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR |