| Wyposażenie standardowe |
| Bardzo mocna skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, typu kamieniarka, z pionowymi żebrami wzmacniającymi na ścianach |
| Hydrauliczna klapa tylna o wysokości 450mm uchylana do dołu. |
| Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości |
| Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1325 mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø400×80 |
| Osie na 60 km/h ( Dopuszczalna masa całkowita=16000kg ) |
| Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika |
| Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm |
| Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym. |
| Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa |
| Postojowy hamulec ręczny z korbą |
| Błotniki plastikowe osłaniające tylne koła |
| Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach |
| Instalacja oświetlenia 12V, z tylnym gniazdem elektrycznym, z lampami żarówkowymi, z hermetycznymi |
| połączeniami, z oświetleniem obrysowym |
| Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem |
| Instalacja hydrauliczna wywrotu automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi |
| Siłownik teleskopowy na zawieszeniu przegubowym |
| Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej |
| Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika |
| System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich |
| chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV |
| Kolorystyka malowania skrzyni ładunkowej żółty RAL1007 PRONAR |
| Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR |