
| Dane techniczne wersji standard* | ||
| Dopuszczalna masa całkowita | 8000 | [kg] |
| Ładowność | 5720 | [kg] |
| Masa własna | 2280 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa | 4,9 | [m3] |
| Powierzchnia ładunkowa | 9,8 | [m2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 4440 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz | trapez: 2190/2240 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 6590/2390/2160 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni | 500+500(opcja) | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany | 4/2 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża | 1130 | [mm] |
| Rozstaw kół | 1730 | [mm] |
| Zawieszenie | resory paraboliczne | |
| Obciążenie oka dyszla | – | [kg] |
| Rozmiar ogumienia | 11,5/80-15,3 | |
| Prędkość konstrukcyjna | 40 | [km/h] |
| System wywrotu | trójstronny | |
| Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1700/13L/200bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 46,8/34,4 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 50/46 | [˚] |
| Wyposażenie standardowe | ||
| Wyposażenie standardowe Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej Ściany z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej Rama podwozia prostokątna, spawana z zamkniętych profili stalowych Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową Osie jezdne z hamulcami bębnowymi 300x90mm Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (bez wyjścia na tył) Postojowy hamulec ręczny z korbą Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (bez wyjścia na tył) Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach Błotniki kół tylnych Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR | ||