| Wyposażenie standardowe |
| Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian |
| System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi |
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą |
| Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej |
| Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej |
| Ściany z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami |
| Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej |
| Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej |
| Rama podwozia prostokątna, spawana z zamkniętych profili stalowych |
| Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm |
| Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową |
| Osie jezdne z hamulcami bębnowymi 300x90mm |
| Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (bez wyjścia na tył) |
| Postojowy hamulec ręczny z korbą |
| Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym |
| Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem |
| Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej |
| Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (bez wyjścia na tył) |
| Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym |
| Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej |
| Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach |
| Błotniki kół tylnych |
| Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane |
| System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich |
| chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV |
| Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR |
| Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR |