
| Dane techniczne wersji standard* | ||
| Dopuszczalna masa całkowita | 14000 | [kg] |
| Ładowność | 10290 | [kg] |
| Masa własna | 3710 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa | 11,8 | [m3] |
| Powierzchnia ładunkowa | 9,8 | [m2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 4440 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz | trapez: 2190/2240 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 6455/2390/2580 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni | 600+600(opcja) | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany | 5/2,5 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża | 1345 | [mm] |
| Rozstaw kół | 1700 | [mm] |
| Zawieszenie | resory paraboliczne | |
| Obciążenie oka dyszla | – | [kg] |
| Rozmiar ogumienia | 385/65 R22,5 Regenerowane | |
| Prędkość konstrukcyjna | 40 | [km/h] |
| System wywrotu | trójstronny | |
| Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1700/13L/200bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 78/57,3 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 50/46 | [˚] |
| Wyposażenie standardowe | ||
| Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej Ściany z linką spinającą: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej Rama podwozia prostokątna, spawana z zamkniętych profili stalowych Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem Æ40mm Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Æ400x80mm Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył) Postojowy hamulec ręczny z korbą Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej Tylny zaczep manualny, amortyzowany Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach Błotniki plastikowe – za kołem tylnym System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR |