Przyczepa PRONAR T671

    Dane techniczne wersji standard
    Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita7400[kg]
    Dopuszczalna masa całkowita6855[kg]
    Ładowność5055[kg]
    Masa własna1800[kg]
    Pojemność ładunkowa8,2[m3]
    Powierzchnia ładunkowa8,2[m2]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz4010[mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrztrapez: 2010/2060[mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość)5630/2240/2080[mm]
    Wysokość ścian skrzyni500+500[mm]
    Grubość blachy podłogi/ściany4/2[mm]
    Wysokość platformy od podłoża1045[mm]
    Rozstaw kół1530[mm]
    Zawieszeniesztywne
    Obciążenie oka dyszla1100[kg]
    Rozmiar ogumienia400/60-15,5
    Prędkość konstrukcyjna30[km/h]
    System wywrotutrójstronny
    Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)1540mm/8L/200bar
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika36,4/26,7[KM/kW]
    Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki)50/46[˚]
    Wyposażenie standardowe
    Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
    System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi
    Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
    Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej
    Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
    Ściany i nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami
    Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
    Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Rama podwozia trójkątna spawana z otwartych profili stalowych z dyszlem sztywny do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Zaczep dyszla sztywny z okiem Æ50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
    Podpora dyszla ze składanym stalowym kółkiem podporowym
    Oś sztywna wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø300×60Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Instalacja oświetlenia (żarówka) 12V z tylnym gniazdem elektrycznym (bez bocznych obrysówek)
    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
    Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
    Siłownik teleskopowy na zawieszeniu przegubowym
    Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, sztywne (zintegrowane z ramą dolną)
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR

    Przewijanie do góry