
| Dane techniczne wersji standard | ||
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 7400 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita | 6855 | [kg] |
| Ładowność | 5055 | [kg] |
| Masa własna | 1800 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa | 8,2 | [m3] |
| Powierzchnia ładunkowa | 8,2 | [m2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 4010 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz | trapez: 2010/2060 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 5630/2240/2080 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni | 500+500 | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany | 4/2 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża | 1045 | [mm] |
| Rozstaw kół | 1530 | [mm] |
| Zawieszenie | sztywne | |
| Obciążenie oka dyszla | 1100 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia | 400/60-15,5 | |
| Prędkość konstrukcyjna | 30 | [km/h] |
| System wywrotu | trójstronny | |
| Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1540mm/8L/200bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 36,4/26,7 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 50/46 | [˚] |
| Wyposażenie standardowe | ||
| Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej Ściany i nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej Rama podwozia trójkątna spawana z otwartych profili stalowych z dyszlem sztywny do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika Zaczep dyszla sztywny z okiem Æ50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika Podpora dyszla ze składanym stalowym kółkiem podporowym Oś sztywna wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø300×60Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa Postojowy hamulec ręczny z korbą Instalacja oświetlenia (żarówka) 12V z tylnym gniazdem elektrycznym (bez bocznych obrysówek) Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty Siłownik teleskopowy na zawieszeniu przegubowym Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, sztywne (zintegrowane z ramą dolną) System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR |