
| Dane techniczne wersji standard | ||
| Dopuszczalna masa całkowita | 21000 | [kg] |
| Ładowność | 15800 | [kg] |
| Masa własna | 5200 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa (bez nadstaw) | 22,6 | [m3] |
| Powierzchnia ładunkowa | 12,9 | [m3] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 5700 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz (przód/tył) | 2240/2300 | [mm] |
| Wysokość skrzyni ładunkowej ładunkowej wewnątrz | 1750 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (dł./szer./wys.) | 7760/2550/2930 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża | 1180 | [mm] |
| Grubość blachy skrzyni ładunkowej (podłoga/ściana) | 4/4 | [mm] |
| Rozstaw kół | 1960 | [mm] |
| Zawieszenie | resory paraboliczne | |
| Obciążenie oka dyszla | 3000 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia | 385/65R22.5 regenerowane | |
| Prędkość konstrukcyjna | 40 | [km/h] |
| System wywrotu | jednostronny | |
| Cylinder teleskopowy (skok/ zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 2400 mm/29 ltr./200bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 104/76,4 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu) | 50 | [°] |
| Wyposażenie standardowe | ||
| Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej, z profilowanymi ścianami bocznymi, z wzmocnionym obrzeżem górnym System wywrotu skrzyni – jednostronny (do tyłu)Okno z kratką i osłoną z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem i ryglowaniem Uszczelka gumowa klapy tylnej Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z rozstawem osi 1360mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406x120mmDyszel uniwersalny amortyzowany sprężynami stalowymi, z regulacją wysokości, do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika (bez homologacji) Zaczep dyszla obrotowy z okiem Æ50mm, do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania Postojowy hamulec ręczny z korbą Instalacja oświetlenia 12V (żarówka), z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywrót, z grubymi linami zabezpieczającymi Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach Metalowa osłona nad kołami (brak błotników plastikowych) Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, składane System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR |