
| Dane techniczne wersji standard | ||
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 21000 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita: | 20000 | [kg] |
| Ładowność: | 14000 | [kg] |
| Masa własna: | 6000 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa z nadstawami 580mm / bez nadstaw: | 22,7 / 15 | [m3] |
| Powierzchnia ładunkowa: | 12,4 | [m2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 5500 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | trapez: 2200/2250 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 7255/2550/3160 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni: | 1200+580 | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany: | 5/4 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża: | 1435 | [mm] |
| Rozstaw kół: | 1960 | [mm] |
| Zawieszenie: | resory paraboliczne | |
| Obciążenie oka dyszla | 2000 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia: | 385/65 R22,5 regenerowane | |
| Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
| System wywrotu: | dwustronny (w opcji trzystronny) | |
| Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 2400mm/29L/200bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 104/76,4 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) : | 50/45 | [˚] |
| Wyposażenie standardowe | ||
| Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej z pionowymi żebrami wzmacniającymi na ścianach | ||
| Skrzynia ładunkowa z możliwością wywrotu do tyłu i na prawą stronę z dwiema centralnie ryglowanymi klapami po prawej stronie | ||
| Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą | ||
| System wywrotu skrzyni – dwustronny (do tyłu i na bok) | ||
| Hydraulicznie podnoszona ściana tylna z automatycznym ryglowaniem | ||
| Dwa okna z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej | ||
| Nadstawy o wysokości 580mm wykonane z blachy o grubości 2mm, z poprzeczką stabilizującą | ||
| Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości | ||
| Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrownawczymi, z rozstawem osi 1360mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×120 mm | ||
| Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika, resorowany resorami gumowymi | ||
| Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm | ||
| Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym | ||
| Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa | ||
| Postojowy hamulec ręczny z korbą | ||
| Tylne zabezpieczenie, składane | ||
| Błotniki plastikowe osłaniające tylne koła | ||
| Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach | ||
| Instalacja oświetlenia 12V (żarówka), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym | ||
| Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem | ||
| Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika | ||
| Przewody hydrauliczne oznaczone kolorami w celu łatwej identyfikacji ich przeznaczenia | ||
| Instalacja hydrauliczna wywrotu automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi | ||
| Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym | ||
| Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej | ||
| Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej | ||
| Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem | ||
| Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej | ||
| System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich | ||
| chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV | ||
| Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR |
| Dane techniczne wersji standard | ||
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 21000 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita: | 20000 | [kg] |
| Ładowność: | 14000 | [kg] |
| Masa własna: | 6000 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa z nadstawami 580mm / bez nadstaw: | 22,7 / 15 | [m3] |
| Powierzchnia ładunkowa: | 12,4 | [m2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 5500 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | trapez: 2200/2250 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 7255/2550/3160 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni: | 1200+580 | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany: | 5/4 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża: | 1435 | [mm] |
| Rozstaw kół: | 1960 | [mm] |
| Zawieszenie: | resory paraboliczne | |
| Obciążenie oka dyszla | 2000 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia: | 385/65 R22,5 regenerowane | |
| Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
| System wywrotu: | dwustronny (w opcji trzystronny) | |
| Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 2400mm/29L/200bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 104/76,4 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) : | 50/45 | [˚] |
| Wyposażenie standardowe | ||
| Skrzynia ładunkowa o budowie skorupowej z pionowymi żebrami wzmacniającymi na ścianach | ||
| Skrzynia ładunkowa z możliwością wywrotu do tyłu i na prawą stronę z dwiema centralnie ryglowanymi klapami po prawej stronie | ||
| Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą | ||
| System wywrotu skrzyni – dwustronny (do tyłu i na bok) | ||
| Hydraulicznie podnoszona ściana tylna z automatycznym ryglowaniem | ||
| Dwa okna z PLEXI na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej | ||
| Nadstawy o wysokości 580mm wykonane z blachy o grubości 2mm, z poprzeczką stabilizującą | ||
| Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości | ||
| Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrownawczymi, z rozstawem osi 1360mm, z osiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø406×120 mm | ||
| Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika, resorowany resorami gumowymi | ||
| Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm | ||
| Hydrauliczna nożycowa podpora dyszla z ruchomą stopą i zabezpieczającym zamkiem hydraulicznym | ||
| Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa | ||
| Postojowy hamulec ręczny z korbą | ||
| Tylne zabezpieczenie, składane | ||
| Błotniki plastikowe osłaniające tylne koła | ||
| Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach | ||
| Instalacja oświetlenia 12V (żarówka), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym | ||
| Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem | ||
| Uchwyt przewodów hydraulicznych z wieszakiem dla złączek wpinanych do ciągnika | ||
| Przewody hydrauliczne oznaczone kolorami w celu łatwej identyfikacji ich przeznaczenia | ||
| Instalacja hydrauliczna wywrotu automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, z grubymi linami zabezpieczającymi | ||
| Siłownik teleskopowy wywrotu na zawiesiu przegubowym | ||
| Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej | ||
| Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej | ||
| Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem | ||
| Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej | ||
| System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich | ||
| chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV | ||
| Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR | ||
| Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR | ||