
| Dane techniczne wersji standard | ||
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita* | 4300 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita | 3780 | [kg] |
| Ładowność | 2500 | [kg] |
| Masa własna | 1280 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa | 3,1 | [m3] |
| Powierzchnia ładunkowa | 6,2 | [m2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 3310 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 1860 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 4950/2045/1430 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni | 500 | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany | 3/2 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża | 890 | [mm] |
| Rozstaw kół | 1500 | [mm] |
| Zawieszenie | sztywne | |
| Obciążenie oka dyszla | 600 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia | 10,0/75-15,3 | |
| Prędkość konstrukcyjna | 40 | [km/h] |
| System wywrotu | trójstronny | |
| Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1300mm/8L/160bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 26/19 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 50/46 | [˚] |
| *Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita przy obniżonej prędkości do 30km/h | ||
| Wyposażenie standardowe | ||
| Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej Ściany: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami Rama podwozia: trójkątna, spawana z otwartych profili stalowych; uniwersalna, przystosowana do montażu dyszla górnego lub dolnego lub najazdowego Dyszel sztywny do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika Zaczep dyszla obrotowy z okiem Æ50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika Podpora dyszla ze składanym stalowym kółkiem podporowym Oś sztywna wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø300×60Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa Postojowy hamulec ręczny z korbą Instalacja oświetlenia (żarówka) 12V z tylnym gniazdem elektrycznym (bez bocznych obrysówek) Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty Siłownik teleskopowy na zawieszeniu przegubowym Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, sztywne (zintegrowane z ramą dolną) System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV Kolorystyka malowania podwozia czarny RAL3000 PRONAR Kolorystyka malowania ścian pomarańczowy RAL6010 PRONAR |