Przyczepa PRONAR T653/2

Dane techniczne wersji standard*
Dopuszczalna masa całkowita8120 [kg]
Ładowność6000 [kg]
Masa własna2120 [kg]
Pojemność ładunkowa8,2[m3]
Powierzchnia ładunkowa8,2[m2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz4010 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrztrapez: 2010/2060 [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość)6140/2230/2170 [mm]
Wysokość ścian skrzyni500+500(opcja) [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany4/2 [mm]
Wysokość platformy od podłoża1120 [mm]
Rozstaw kół1600 [mm]
Zawieszenieresory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla [kg]
Rozmiar ogumienia11,5/80-15,3
Prędkość konstrukcyjna30 [km/h]
System wywrotutrójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)1300mm/8L/160bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika46,8/34,4 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki)42/46 [˚]
* Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości 500+500mm
Wyposażenie standardowe
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany i nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami; bez uchwytów do linek spinających
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia prostokątna, spawana z otwartych profili stalowych
Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem Æ40mm
Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Æ300x60mmInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Tylny zaczep manualny, sztywny
Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki plastikowe  – za kołem tylnym
Tylne urządzenie zabezpieczające (belka oświetleniowa) – homologowane
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Przewijanie do góry