
| Dane techniczne wersji standard* | ||
| Dopuszczalna masa całkowita | 8120 | [kg] |
| Ładowność | 6000 | [kg] |
| Masa własna | 2120 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa | 8,2 | [m3] |
| Powierzchnia ładunkowa | 8,2 | [m2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 4010 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz | trapez: 2010/2060 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 6140/2230/2170 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni | 500+500(opcja) | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany | 4/2 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża | 1120 | [mm] |
| Rozstaw kół | 1600 | [mm] |
| Zawieszenie | resory paraboliczne | |
| Obciążenie oka dyszla | – | [kg] |
| Rozmiar ogumienia | 11,5/80-15,3 | |
| Prędkość konstrukcyjna | 30 | [km/h] |
| System wywrotu | trójstronny | |
| Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1300mm/8L/160bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 46,8/34,4 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 42/46 | [˚] |
| * Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości 500+500mm | ||
| Wyposażenie standardowe | ||
| Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej Ściany i nadstawy: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami; bez uchwytów do linek spinających Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej Rama podwozia prostokątna, spawana z otwartych profili stalowych Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem Æ40mm Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Æ300x60mmInstalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa Postojowy hamulec ręczny z korbą Instalacja oświetlenia 12V (żarówka) z tylnym gniazdem elektrycznym Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej Tylny zaczep manualny, sztywny Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach Błotniki plastikowe – za kołem tylnym Tylne urządzenie zabezpieczające (belka oświetleniowa) – homologowane System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR |