
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 23000 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita: | 22000 | [kg] |
| Ładowność: | 14550 | [kg] |
| Masa własna: | 7450 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa: | 40 | [m 3] |
| Powierzchnia ładunkowa | 16,84 | [m 2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 8000 | [mm] |
| Szerokość podłogi skrzyni ładunkowej wewnątrz: | Trapez 2080/2130 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) | 10100/2900/3950 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni | 2260 | [mm] |
| Grubość blachy ścian bocznych | 0,75 | [mm] |
| Wysokość podłogi skrzyni ładunkowej od podłoża: | 1690 | [mm] |
| Rozstaw kół: | 2200 | [mm] |
| Rozstaw osi: | 1810 | [mm] |
| Zawieszenie: | Tandem na resorach parabolicznych z biernym układem skrętu. | |
| Obciążenie oka dyszla | 2000 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia: | 700/50-26,5 | |
| Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 160/118 | [KM/kW] |
Wyposażenie standardowe:
Skrzynia ładunkowa z przykręcanymi ścianami, przystosowana do dodatkowego zamontowania walców dozujących,
napędu walców dozujących i wału przegubowo teleskopowego
Ściany z profili trapezowych z powłoką ALU-CYNK
Płyta podłogowa drewniana z metalowymi prowadnicami łańcuchów przenośnika
Ściana tylna podnoszona hydraulicznie
Ściana przednia ażurowa
Nadstawa przednia ażurowa odchylana hydraulicznie
Linki spinające ściany
Mechaniczne ryglowanie ściany tylnej
Rama podwozia: prostokątna z profili zamkniętych
Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z przednia osia sztywną i tylną kierowaną biernie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406x140mm
Osie na 60 km/h
Dyszel sztywny amortyzowany elastomerami, do łączenia z dolnymi zaczepami ciągnika
Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
Rodzaj podpory dyszla: prosta, mechaniczna, teleskopowa
Sterowanie hydrauliczne z rozdzielacza ciągnika
Podajnik podłogowy: 4-łańcuchowy, listwowy z centralnym smarowaniem łożysk przednich przenośnika
Napęd podajnika podłogowego: hydrauliczny, podwójny, z dwóch stron przyczepy
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Instalacja oświetlenia 12V
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Błotniki nad kołami
Tylne urządzenie najazdowe, odkładane
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka profilowanych ścian bocznych: naturalny ALUCYNK
Kolorystyka malowania ramy dolnej, dyszla, osi, błotników, belki tylnej: czerwony RAL 3000 PRONAR
Kolorystyka malowania skrzyni ładunkowej: zielony RAL 6010 PRONAR