Przyczepa PRONAR T400

    Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita23000[kg]
    Dopuszczalna masa całkowita:22000[kg]
    Ładowność:14550[kg]
    Masa własna:7450[kg]
    Pojemność ładunkowa:40[m 3]
    Powierzchnia ładunkowa16,84[m 2]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz:8000[mm]
    Szerokość podłogi skrzyni ładunkowej  wewnątrz:Trapez 2080/2130[mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość)10100/2900/3950[mm]
    Wysokość ścian skrzyni2260[mm]
    Grubość blachy ścian bocznych0,75[mm]
    Wysokość podłogi skrzyni ładunkowej od podłoża:1690[mm]
    Rozstaw kół:2200[mm]
    Rozstaw osi:1810[mm]
    Zawieszenie:Tandem na resorach parabolicznych z biernym układem skrętu.
    Obciążenie oka dyszla2000[kg]
    Rozmiar ogumienia:700/50-26,5
    Prędkość konstrukcyjna:40[km/h]
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:160/118[KM/kW]

    Wyposażenie standardowe:
    Skrzynia ładunkowa z przykręcanymi ścianami, przystosowana do dodatkowego zamontowania walców dozujących,
    napędu walców dozujących i wału przegubowo teleskopowego
    Ściany z profili trapezowych z powłoką ALU-CYNK
    Płyta podłogowa drewniana z metalowymi prowadnicami łańcuchów przenośnika
    Ściana tylna podnoszona hydraulicznie
    Ściana przednia ażurowa
    Nadstawa przednia ażurowa odchylana hydraulicznie
    Linki spinające ściany
    Mechaniczne ryglowanie ściany tylnej
    Rama podwozia: prostokątna z profili zamkniętych
    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z przednia osia sztywną i tylną kierowaną biernie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406x140mm
    Osie na 60 km/h
    Dyszel sztywny amortyzowany elastomerami, do łączenia z dolnymi zaczepami ciągnika
    Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
    Rodzaj podpory dyszla: prosta, mechaniczna, teleskopowa
    Sterowanie hydrauliczne z rozdzielacza ciągnika
    Podajnik podłogowy: 4-łańcuchowy, listwowy z centralnym smarowaniem łożysk przednich przenośnika
    Napęd podajnika podłogowego: hydrauliczny, podwójny, z dwóch stron przyczepy
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
    Postojowy hamulec ręczny z korbą
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    Instalacja oświetlenia 12V
    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
    Błotniki nad kołami
    Tylne urządzenie najazdowe, odkładane
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
    chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka profilowanych ścian bocznych: naturalny ALUCYNK
    Kolorystyka malowania ramy dolnej, dyszla, osi, błotników, belki tylnej: czerwony RAL 3000 PRONAR
    Kolorystyka malowania skrzyni ładunkowej: zielony RAL 6010 PRONAR

    Przewijanie do góry