
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 34000 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita: | 33000 | [kg] |
| Ładowność (łącznie z masą kontenera) | 25000 | [kg] |
| Masa własna : | 8000 | [kg] |
| Długość bez kontenera | 8590 | [mm] |
| Szerokość bez kontenera | 2550 | [mm] |
| Wymiary przyłączeniowe kontenera: – wysokość haka – rozstaw podłużnic – długość wewnętrzna – szerokość zewnętrzna – wysokość wewnętrzna | 1450/1570 1060 5000 / 7500 max. 2550 max. 2500 | [mm] [mm] [mm] [mm] [mm] |
| Wysokość pojazdu (bez kontenera) | 3030 | [mm] |
| Maksymalny kąt wywrotu kontenera | 52 | [0] |
| Zawieszenie | tridem na resorach parabolicznych z rozstawem osi 1810 mm | |
| Obciążenie oka dyszla | 3000 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia | 445/65R22,5 | |
| Prędkość konstrukcyjna | 40 | [km/h] |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 182/133,8 | [KM/kW] |
Wyposażenie standardowe
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Rama wychylna z regulowanym hakiem, z teleskopową ramą haka
Zawieszenie tridem na resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z osią środkową sztywną, z osiami przednią i tylną kierowanymi czynnie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406x140mm (układ kierowania zgodny z ISO 26402, wymaga ciągnika wyposażonego w jeden zaczep K50 – przyczepa nie jest wyposażona w układ skrętu montowany na ciągniku)
Stabilizator zawieszenia na osi sztywnej dla zoptymalizowania właściwości jezdnych
Dyszel hydraulicznie amortyzowany z płynną regulacją wysokości do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika (układ wymaga stałego podłączenia do jednej pary wyjść hydrauliki ciągnika)
Zaczep dyszla sztywny K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
Hamulec postojowy pneumatyczny
Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera
Hak z regulowaną w dwóch położeniach wysokością (1450mm / 1570mm)
Centralny układ hydrauliczny z pompą napędzaną WOM i własnym zbiornikiem oleju, z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych, sterowany elektrycznie, przewodowo z kabiny ciągnika, realizujący następujące funkcje:
Hydrauliczny wywrót z dwoma siłownikami
Hydraulicznie wysuwana (teleskopowa) rama haka
Hydrauliczne przełączanie hakowiec / wywrotka;
Hydrauliczna blokada zawieszenia;
Hydrauliczna blokada kontenera (dla kontenerów wykonanych wg DIN 30722);
Hydrauliczne wysuwane tylne zabezpieczenie: homologowane, z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
Zasilanie pary wyjść instalacji hydraulicznej na tył (do układu podłączyć można hydrauliczną klapę kontenera lub hydraulikę wywrotu dodatkowej przyczepy);
Świetlna informacja na panelu sterowniczym o włączonych funkcjach centralnego układu hydraulicznego;
Program sterujący z zabezpieczeniem przed włączeniem „niedozwolonych” opcji
Przyczepa nie wymaga podłączenia Centralnego układu hydraulicznego do hydrauliki ciągnika.
Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznym połączeniem, z oświetleniem obrysowym, z tylnym gniazdem elektrycznym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki plastikowe (za kołem tylnym, przed kołem przednim)
Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, wysuwane hydraulicznie z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR