Przyczepa PRONAR T386

Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita34000[kg]
Dopuszczalna masa całkowita:33000[kg]
Ładowność (łącznie z masą kontenera)25000[kg]
Masa własna :8000[kg]
Długość bez kontenera8590[mm]
Szerokość bez kontenera2550[mm]
Wymiary przyłączeniowe kontenera:
– wysokość haka
– rozstaw podłużnic
– długość wewnętrzna
– szerokość zewnętrzna
– wysokość wewnętrzna
1450/1570
1060
5000 / 7500
max. 2550
max. 2500
[mm]
[mm]
[mm]
[mm]
[mm]
Wysokość pojazdu (bez kontenera)3030[mm]
Maksymalny kąt wywrotu kontenera52[0]
Zawieszenietridem na resorach
parabolicznych z rozstawem osi
1810 mm
Obciążenie oka dyszla3000[kg]
Rozmiar ogumienia445/65R22,5
Prędkość konstrukcyjna40[km/h]
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika182/133,8[KM/kW]

Wyposażenie standardowe

Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości

Rama wychylna z regulowanym hakiem, z teleskopową ramą haka

Zawieszenie tridem na resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z osią środkową sztywną, z osiami przednią i tylną kierowanymi czynnie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406x140mm (układ kierowania zgodny z ISO 26402, wymaga ciągnika wyposażonego w jeden zaczep K50 – przyczepa nie jest wyposażona w układ skrętu montowany na ciągniku)

Stabilizator zawieszenia na osi sztywnej dla zoptymalizowania właściwości jezdnych

Dyszel hydraulicznie amortyzowany z płynną regulacją wysokości do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika (układ wymaga stałego podłączenia do jednej pary wyjść hydrauliki ciągnika)

Zaczep dyszla sztywny K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika

Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania

Hamulec postojowy pneumatyczny

Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera

Hak z regulowaną w dwóch położeniach wysokością (1450mm / 1570mm)

Centralny układ hydrauliczny z pompą napędzaną WOM i własnym zbiornikiem oleju, z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych, sterowany elektrycznie, przewodowo z kabiny ciągnika, realizujący następujące funkcje:

Hydrauliczny wywrót z dwoma siłownikami

Hydraulicznie wysuwana (teleskopowa) rama haka

Hydrauliczne przełączanie hakowiec / wywrotka;

Hydrauliczna blokada zawieszenia;

Hydrauliczna blokada kontenera (dla kontenerów wykonanych wg DIN 30722);

Hydrauliczne wysuwane tylne zabezpieczenie: homologowane, z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)

Zasilanie pary wyjść instalacji hydraulicznej na tył (do układu podłączyć można hydrauliczną klapę kontenera lub hydraulikę wywrotu dodatkowej przyczepy);

Świetlna informacja na panelu sterowniczym o włączonych funkcjach centralnego układu hydraulicznego;

Program sterujący z zabezpieczeniem przed włączeniem „niedozwolonych” opcji

Przyczepa nie wymaga podłączenia Centralnego układu hydraulicznego do hydrauliki ciągnika.

Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznym połączeniem, z oświetleniem obrysowym, z tylnym gniazdem elektrycznym

Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem

Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej

Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach

Błotniki plastikowe (za kołem tylnym, przed kołem przednim)

Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, wysuwane hydraulicznie z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)

System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV

Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR

Przewijanie do góry