
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 23000 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita: | 23000 | [kg] |
| Ładowność ( łącznie z masą kontenera): | 17100 | [kg] |
| Masa własna : | 5900 | [kg] |
| Długość bez kontenera: | 7870 | [mm] |
| Długość z najkrótszym/najdłuższym kontenerem wg DIN30722-1 | 7870 / 8940 | [mm] |
| Szerokość bez kontenera: | 2550 | [mm] |
| Szerokość z kontenerem: | 2550 | [mm] |
| Wymiary przyłączenia kontenera: wysokość haka; rostaw rolek | 1450 /1570; 1070 | [mm] |
| Dopuszczalne wymiary przyłączenia kontenera: | ||
| – Długość całkowita (min/max): | 5400/6900 | [mm] |
| – Długość wewnętrzna (min/max): | 5000/6500 | [mm] |
| – Szerokość całkowita: | max. 2550 | [mm] |
| – Wysokość wewnętrzna: | max. 2000 | [mm] |
| – Prześwit pod podłogą | min. 150 | [mm] |
| Wysokość pojazdu bez kontenera: | 2990 | [mm] |
| Długość wewnętrzna (min/max): | 5000/6500 | [mm] |
| Maksymalny kąt wywrotu kontenera / zapotrzebowaniu oleju/ ciśnienie oleju: | 50/25/200 | [˚/l/ bar] |
| Roztaw kół | 2000 | [mm] |
| Zawieszenie | Resory paraboliczne | |
| Obciążenie oka dyszla | 3000 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia: | 445/65 R22,5 | |
| Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 125/92 | [KM/kW] |
Wyposażenie standardowe
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Rama wychylna z regulowanym hakiem, z teleskopową ramą haka
Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z przednią osią sztywną i tylną osią kierowaną biernie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406x140mm, z instalacją hydrauliczna blokady skrętu kół, (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydr. z ciągnika)
Stabilizator zawieszenia na osi sztywnej dla zoptymalizowania właściwości jezdnych
Dyszel hydraulicznie amortyzowany z płynną regulacją wysokości do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika (układ wymaga stałego podłączenia do jednej pary wyjść hydrauliki ciągnika)
Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm
Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym (układ wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika)
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera .
Hak z regulowaną w dwóch położeniach wysokością (1450mm / 1570mm)
Centralny układ hydrauliczny z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych, sterowany elektrycznie, przewodowo z kabiny ciągnika, realizujący następujące funkcje:
Hydrauliczny wywrót z dwoma siłownikami
Hydraulicznie wysuwana (teleskopowa) rama haka
Hydrauliczne przełączanie hakowiec / wywrotka;
Hydrauliczna blokada zawieszenia;
Hydrauliczna blokada kontenera (dla kontenerów wykonanych wg DIN 30722);
Hydrauliczne wysuwane tylne zabezpieczenie: homologowane, z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
Zasilanie pary wyjść instalacji hydraulicznej na tył (do układu podłączyć można hydrauliczną klapę kontenera lub hydraulikę wywrotu dodatkowej przyczepy);
Świetlna informacja na panelu sterowniczym o włączonych funkcjach centralnego układu hydraulicznego;
Program sterujący z zabezpieczeniem przed włączeniem „niedozwolonych” opcji
Przyczepa wymaga ciągnika z jedną parą wyjść hydrauliki zewnętrznej do zasilania Centralnego układu hydraulicznego
Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznym połączeniem, z oświetleniem obrysowym, z tylnym gniazdem elektrycznym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki plastikowe (za kołem tylnym, przed kołem przednim)
Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, wysuwane hydraulicznie z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000