Przyczepa PRONAR T286

Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita23000[kg]
Dopuszczalna masa całkowita:23000[kg]
Ładowność ( łącznie z masą kontenera):17100[kg]
Masa własna :5900[kg]
Długość bez kontenera:7870[mm]
Długość z najkrótszym/najdłuższym kontenerem wg DIN30722-17870 / 8940[mm]
Szerokość bez kontenera:2550[mm]
Szerokość z kontenerem:2550[mm]
Wymiary przyłączenia kontenera:  wysokość haka; rostaw rolek1450 /1570; 1070[mm]
Dopuszczalne wymiary przyłączenia kontenera:
–  Długość całkowita (min/max):5400/6900[mm]
– Długość wewnętrzna (min/max):5000/6500[mm]
– Szerokość całkowita:max. 2550[mm]
– Wysokość wewnętrzna:max. 2000[mm]
– Prześwit pod podłogąmin. 150[mm]
Wysokość pojazdu bez kontenera:2990[mm]
Długość wewnętrzna (min/max):5000/6500[mm]
Maksymalny kąt wywrotu kontenera / zapotrzebowaniu oleju/ ciśnienie oleju:50/25/200[˚/l/ bar]
Roztaw kół2000[mm]
ZawieszenieResory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla3000[kg]
Rozmiar ogumienia:445/65 R22,5
Prędkość konstrukcyjna:40[km/h]
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:125/92[KM/kW]

Wyposażenie standardowe

Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości

Rama wychylna z regulowanym hakiem, z teleskopową ramą haka

Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1810mm, z przednią osią sztywną i tylną osią kierowaną biernie, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø406x140mm, z instalacją hydrauliczna blokady skrętu kół, (układ wymaga stałego użycia jednej pary wyjść hydr. z ciągnika)

Stabilizator zawieszenia na osi sztywnej dla zoptymalizowania właściwości jezdnych

Dyszel hydraulicznie amortyzowany z płynną regulacją wysokości do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika (układ wymaga stałego podłączenia do jednej pary wyjść hydrauliki ciągnika)

Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm

Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym (układ wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika)

Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania

Postojowy hamulec ręczny z korbą

Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera .

Hak z regulowaną w dwóch położeniach wysokością (1450mm / 1570mm)

Centralny układ hydrauliczny z układem zabezpieczeń elektrohydraulicznych, sterowany elektrycznie, przewodowo z kabiny ciągnika, realizujący następujące funkcje:

Hydrauliczny wywrót z dwoma siłownikami

Hydraulicznie wysuwana (teleskopowa) rama haka

Hydrauliczne przełączanie hakowiec / wywrotka;

Hydrauliczna blokada zawieszenia;

Hydrauliczna blokada kontenera (dla kontenerów wykonanych wg DIN 30722);

Hydrauliczne wysuwane tylne zabezpieczenie: homologowane, z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)

Zasilanie pary wyjść instalacji hydraulicznej na tył (do układu podłączyć można hydrauliczną klapę kontenera lub hydraulikę wywrotu dodatkowej przyczepy);

Świetlna informacja na panelu sterowniczym o włączonych funkcjach centralnego układu hydraulicznego;

Program sterujący z zabezpieczeniem przed włączeniem „niedozwolonych” opcji

Przyczepa wymaga ciągnika z jedną parą wyjść hydrauliki zewnętrznej do zasilania Centralnego układu hydraulicznego

Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznym połączeniem, z oświetleniem obrysowym, z tylnym gniazdem elektrycznym

Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem

Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej

Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach

Błotniki plastikowe (za kołem tylnym, przed kołem przednim)

Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, wysuwane hydraulicznie z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)

System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV

Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000

Przewijanie do góry