Przyczepa PRONAR T285

    Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita21000[kg]
    Dopuszczalna masa całkowita:21000[kg]
    Ładowność*:16360*[kg]
    Masa własna przyczepy hakowej:4640[kg]
    Długość bez kontenera:7313[mm]
    Długość z najkrótszym/najdłuższym kontenerem7413/8413[mm]
    Szerokość bez kontenera:2550[mm]
    Szerokość z kontenerem:2550[mm]
    Wymiary przyłączenia kontenera:
    Wysokość haka:1450/1570[mm]
    Rozstaw rolek:1070[mm]
    Dopuszczalne wymiary przyłączenia kontenera
    Długość całkowita (min/max):5400/6400[mm]
    Długość wewnętrzna (min/max):5000/6000[mm]
    Szerokość całkowita:max 2550[mm]
    Wysokość całkowita:max 2500[mm]
    Wysokość pojazdu bez kontenera2981[mm]
    Wysokość rolek prowadzących kontener:1150[mm]
    Mkasymalny kąt wywrotu kontenera/zapotrzebowanie oleju:53/18/200[˚/l/bar]
    Rozstaw kół:1990[mm]
    Zawieszenie:tandem z wahaczami podłużnymi
    Obciążenie oka dyszla3000[kg]
    Rozmiar ogumienia:385/65 R22,5 Regenerowane
    Prędkość konstrukcyjna:40[km/h]
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:110/80,8[KM/kW]
    *  łącznie z masą kontenera o zalecanej długości, przy wykorzystaniu jako wywrotka może być konieczne przesunięcie kontenera do tyłu

    Wyposażenie standardowe

    Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości

    Rama wychylna z regulowanym hakiem, z wahliwą ramą haka

    Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1325mm, z osiami sztywnymi, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø300×135

    Dyszel sztywny zintegrowany z ramą do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika

    Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm

    Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym (układ zasilania podpory wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika)

    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania

    Postojowy hamulec ręczny z korbą

    Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera

    Hak z regulowaną w dwóch położeniach wysokością (1450mm / 1570mm)

    Instalacja hydrauliczna wywrotu z ręcznym przełączeniem hakowiec/wywrotka

    Świetlna informacja o położeniu hakowiec/wywrotka

    Instalacja hydrauliczna blokady zawieszenia

    Instalacja hydrauliczna ramy haka

    Przyczepa wymaga ciągnika z trzema parami wyjść hydrauliki zewnętrznej do sterowania: blokadą zawieszenia, ramą wychylną, ramą haka

    Mechaniczna blokada (dla kontenerów wykonanych wg DIN 30722) z możliwością zmiany położenia w zależności od przewożonego kontenera

    Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznym połączeniem, z oświetleniem obrysowym

    Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem

    Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej

    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach

    Błotniki metalowe (nad kołami)

    Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, wysuwane ręcznie z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)

    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV

    Kolorystyka malowania podwozia czarny RAL9005 PRONAR

    Przewijanie do góry