
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 21000 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita: | 21000 | [kg] |
| Ładowność*: | 16360* | [kg] |
| Masa własna przyczepy hakowej: | 4640 | [kg] |
| Długość bez kontenera: | 7313 | [mm] |
| Długość z najkrótszym/najdłuższym kontenerem | 7413/8413 | [mm] |
| Szerokość bez kontenera: | 2550 | [mm] |
| Szerokość z kontenerem: | 2550 | [mm] |
| Wymiary przyłączenia kontenera: | ||
| Wysokość haka: | 1450/1570 | [mm] |
| Rozstaw rolek: | 1070 | [mm] |
| Dopuszczalne wymiary przyłączenia kontenera | ||
| Długość całkowita (min/max): | 5400/6400 | [mm] |
| Długość wewnętrzna (min/max): | 5000/6000 | [mm] |
| Szerokość całkowita: | max 2550 | [mm] |
| Wysokość całkowita: | max 2500 | [mm] |
| Wysokość pojazdu bez kontenera | 2981 | [mm] |
| Wysokość rolek prowadzących kontener: | 1150 | [mm] |
| Mkasymalny kąt wywrotu kontenera/zapotrzebowanie oleju: | 53/18/200 | [˚/l/bar] |
| Rozstaw kół: | 1990 | [mm] |
| Zawieszenie: | tandem z wahaczami podłużnymi | |
| Obciążenie oka dyszla | 3000 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia: | 385/65 R22,5 Regenerowane | |
| Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 110/80,8 | [KM/kW] |
| * łącznie z masą kontenera o zalecanej długości, przy wykorzystaniu jako wywrotka może być konieczne przesunięcie kontenera do tyłu |
Wyposażenie standardowe
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Rama wychylna z regulowanym hakiem, z wahliwą ramą haka
Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1325mm, z osiami sztywnymi, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø300×135
Dyszel sztywny zintegrowany z ramą do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm
Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym (układ zasilania podpory wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika)
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera
Hak z regulowaną w dwóch położeniach wysokością (1450mm / 1570mm)
Instalacja hydrauliczna wywrotu z ręcznym przełączeniem hakowiec/wywrotka
Świetlna informacja o położeniu hakowiec/wywrotka
Instalacja hydrauliczna blokady zawieszenia
Instalacja hydrauliczna ramy haka
Przyczepa wymaga ciągnika z trzema parami wyjść hydrauliki zewnętrznej do sterowania: blokadą zawieszenia, ramą wychylną, ramą haka
Mechaniczna blokada (dla kontenerów wykonanych wg DIN 30722) z możliwością zmiany położenia w zależności od przewożonego kontenera
Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznym połączeniem, z oświetleniem obrysowym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki metalowe (nad kołami)
Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, wysuwane ręcznie z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czarny RAL9005 PRONAR