
| Dopuszczalna masa całkowita: | 15000 | [kg] |
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 15000 | [kg] |
| Ładowność*: | 12130* | [kg] |
| Masa własna przyczepy hakowej: | 2870 | [kg] |
| Długość bez kontenera: | 5940 | [mm] |
| Długość z najkrótszym/najdłuższym kontenerem | 6415/6782 | [mm] |
| Szerokość bez kontenera: | 2360 | [mm] |
| Szerokość z kontenerem (min/max): | 2360/2550 | [mm] |
| Wymiary przyłączenia kontenera: | ||
| Wysokość haka: | 1450/1570 | [mm] |
| Rozstaw rolek: | 1070 | [mm] |
| Dopuszczalne wymiary przyłączenia kontenera | ||
| Długość (min/max): | 4100/5050 | [mm] |
| Szerokość całkowita: | max 2550 | [mm] |
| Wysokość całkowita: | max 2000 | [mm] |
| Wysokość pojazdu bez kontenera: | 2512 | [mm] |
| Wysokość rolek prowadzących kontener: | 900 | [mm] |
| Maksymalny kąt wywrotu kontenera/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie oleju: | 46/15/200 | [˚/l/bar] |
| Rozstaw kół: | 1830 | [mm] |
| Zawieszenie: | tandem z wahaczami podłużnymi | |
| Obciążenie oka dyszla | 2000 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia: | 500/50-17 | |
| Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 78/57,3 | [KM/kW] |
| * łącznie z masą kontenera o zalecanej długości, przy wykorzystaniu jako wywrotka może być konieczne przesunięcie kontenera do tyłu |
Wyposażenie standardowe
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Rama wychylna z regulowanym hakiem, z wahliwą ramą haka
Zawieszenie tandem z 2 wahaczami podłużnymi, z półosiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø300×135
Dyszel sztywny zintegrowany z ramą do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm
Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym (układ zasilania podpory wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika)
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Hak bez automatycznego zabezpieczenia kontenera .
Hak z regulowaną w dwóch położeniach wysokością (1450mm / 1570mm)
Instalacja hydrauliczna wywrotu z ręcznym przełączeniem hakowiec/wywrotka
Instalacja hydrauliczna blokady wahaczy
Instalacja hydrauliczna ramy haka
Przyczepa wymaga ciągnika z trzema parami wyjść hydrauliki zewnętrznej do sterowania: blokadą zawieszenia, ramą wychylną, ramą haka
Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z hermetycznym połączeniem, bez bocznych świateł obrysowych
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki metalowe (nad kołami)
Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, wysuwane ręcznie z możliwością ustawienia w dwóch położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR