Przyczepa PRONAR T185/1

Dopuszczalna masa całkowita:15000[kg]
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita15000[kg]
Ładowność*:11900*[kg]
Masa własna przyczepy hakowej:3100[kg]
Długość bez kontenera:5940[mm]
Długość z najkrótszym/najdłuższym kontenerem6180/6780[mm]
Szerokość bez kontenera:2380[mm]
Szerokość z kontenerem (max):2550[mm]
Wymiary przyłączenia kontenera:
Wysokość haka:1450/1570[mm]
Rozstaw rolek:1070[mm]
Dopuszczalne wymiary przyłączenia kontenera
Długość całkowita(min/max):4400/4900[mm]
Szerokość całkowita:max 2550[mm]
Wysokość całkowita:max 2000[mm]
Wysokość pojazdu bez kontenera:2770[mm]
Wysokość rolek prowadzących kontener:990[mm]
Rozstaw kół:1860[mm]
Zawieszenie:tandem na resorach parabolicznych
Obciążenie oka dyszla2000[kg]
Rozmiar ogumienia:500/50-17**
Prędkość konstrukcyjna:40[km/h]
Hydraulika wywrotu (kąt wywrotu/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie):46/15/200[˚]\[L]\[bar]
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:78/57,3[KM/kW]
*łącznie z masą kontenera (przy wykorzystaniu jako wywrotka, do podniesienia może być konieczne przesunięcie kontenera do tyłu)
**opony diagonalne służą do normalnego użytkowania w rolnictwie, a nie do jazdy po szosach (do zastosowań rolniczo-przemysłowych rekomenduje się opony radialne)

Wyposażenie standardowe:
· Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
· Rama wychylna z regulowanym hakiem, z wahliwą ramą haka
· Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1325mm, z osiami sztywnymi, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø300×135
· Dyszel sztywny zintegrowany z ramą do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
· Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm
· Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym (układ
zasilania podpory wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika)
· Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
· Postojowy hamulec ręczny z korbą
· Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera
· Hak z regulowaną w dwóch położeniach wysokością (1450mm / 1570mm)
· Instalacja hydrauliczna wywrotu z ręcznym przełączeniem hakowiec/wywrotka
· Świetlna informacja o położeniu hakowiec/wywrotka
· Instalacja hydrauliczna blokady zawieszenia
· Instalacja hydrauliczna ramy haka
· Przyczepa wymaga ciągnika z trzema parami wyjść hydrauliki zewnętrznej do sterowania: blokadą zawieszenia, ramą wychylną, ramą haka
· Mechaniczna blokada (dla kontenerów wykonanych wg DIN 30722) z możliwością zmiany położenia w zależności od przewożonego kontenera
· Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznym połączeniem, z oświetleniem obrysowym
· Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
· Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
· Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
· Błotniki metalowe (nad kołami)
· Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, wysuwane ręcznie z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
· System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem
materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą
trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
· Kolorystyka malowania podwozia czarny RAL9005 PRONAR

Przewijanie do góry