
| Dopuszczalna masa całkowita: | 15000 | [kg] |
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 15000 | [kg] |
| Ładowność*: | 11900* | [kg] |
| Masa własna przyczepy hakowej: | 3100 | [kg] |
| Długość bez kontenera: | 5940 | [mm] |
| Długość z najkrótszym/najdłuższym kontenerem | 6180/6780 | [mm] |
| Szerokość bez kontenera: | 2380 | [mm] |
| Szerokość z kontenerem (max): | 2550 | [mm] |
| Wymiary przyłączenia kontenera: | ||
| Wysokość haka: | 1450/1570 | [mm] |
| Rozstaw rolek: | 1070 | [mm] |
| Dopuszczalne wymiary przyłączenia kontenera | ||
| Długość całkowita(min/max): | 4400/4900 | [mm] |
| Szerokość całkowita: | max 2550 | [mm] |
| Wysokość całkowita: | max 2000 | [mm] |
| Wysokość pojazdu bez kontenera: | 2770 | [mm] |
| Wysokość rolek prowadzących kontener: | 990 | [mm] |
| Rozstaw kół: | 1860 | [mm] |
| Zawieszenie: | tandem na resorach parabolicznych | |
| Obciążenie oka dyszla | 2000 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia: | 500/50-17** | |
| Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
| Hydraulika wywrotu (kąt wywrotu/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie): | 46/15/200 | [˚]\[L]\[bar] |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 78/57,3 | [KM/kW] |
| *łącznie z masą kontenera (przy wykorzystaniu jako wywrotka, do podniesienia może być konieczne przesunięcie kontenera do tyłu) **opony diagonalne służą do normalnego użytkowania w rolnictwie, a nie do jazdy po szosach (do zastosowań rolniczo-przemysłowych rekomenduje się opony radialne) | ||
Wyposażenie standardowe:
· Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
· Rama wychylna z regulowanym hakiem, z wahliwą ramą haka
· Zawieszenie tandem na 4 resorach parabolicznych, z wahaczami wyrównawczymi, z rozstawem osi 1325mm, z osiami sztywnymi, z hamulcami bębnowymi o wymiarach Ø300×135
· Dyszel sztywny zintegrowany z ramą do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
· Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm
· Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym (układ
zasilania podpory wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika)
· Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
· Postojowy hamulec ręczny z korbą
· Hak z automatycznym zabezpieczeniem kontenera
· Hak z regulowaną w dwóch położeniach wysokością (1450mm / 1570mm)
· Instalacja hydrauliczna wywrotu z ręcznym przełączeniem hakowiec/wywrotka
· Świetlna informacja o położeniu hakowiec/wywrotka
· Instalacja hydrauliczna blokady zawieszenia
· Instalacja hydrauliczna ramy haka
· Przyczepa wymaga ciągnika z trzema parami wyjść hydrauliki zewnętrznej do sterowania: blokadą zawieszenia, ramą wychylną, ramą haka
· Mechaniczna blokada (dla kontenerów wykonanych wg DIN 30722) z możliwością zmiany położenia w zależności od przewożonego kontenera
· Instalacja oświetlenia 12V (LED), z hermetycznym połączeniem, z oświetleniem obrysowym
· Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
· Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
· Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
· Błotniki metalowe (nad kołami)
· Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, wysuwane ręcznie z możliwością ustawienia w trzech położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
· System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem
materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą
trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
· Kolorystyka malowania podwozia czarny RAL9005 PRONAR