
| Dopuszczalna masa całkowita: | 11000 | [kg] |
| Ładowność: | 7850 | [kg] |
| Masa własna: | 3150 | [kg] |
| Powierzchnia ładunkowa: | 13,2 * | [m 2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 6290 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 2240 | [mm] |
| Wysokość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 2100 ** | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) | 8320/2550/2860 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni: | 1500 | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany: | 4/3 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża (pozycja transportu/pozycja załadunku): | 700/200 | [mm] |
| Rozstaw kół: | 2160 | [mm] |
| Zawieszenie: | hydrauliczne (jednoosiowe) | |
| Obciążenie oka dyszla | 2000 | [kg] |
| Rozmiar ogumienia: | 385/65R22,5 | |
| Prędkość konstrukcyjna: | 40 | [km/h] |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: | 41,6/30,6 | [KM/kW] |
| * powierzchnia bez nadkoli ** wysokość od podłogi do najwyższego punktu pod stelażem plandeki |
Wyposażenie standardowe
• Hydraulicznie opuszczana skrzynia ładunkowa ułatwiająca załadunek.
• Skrzynia ładunkowa ze ścianami z blachy stalowej profilowanej
• Boczne drzwi (z przodu po prawej stronie) ułatwiające dostęp do przewożonych zwierząt
• Tylne drzwi dwuskrzydłowe, otwierane rozwiernie
• Szczelna podłoga z blachy ryflowanej z dwoma otworami spustowymi
• Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili stalowych
• Zawieszenie jednoosiowe na 2 cylindrach hydraulicznych z półosiami wyposażonymi w hamulce bębnowe (406×120)
• Hydrauliczny amortyzator tłumiący drgania zawieszenia w czasie jazdy
• Dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
• Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50
• Podpora dyszla teleskopowa z jednostopniową przekładnią
• Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
• Postojowy hamulec ręczny z korbą
• Instalacja oświetlenia 12V (LED kombinowana)
• Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
• Stelaż plandeki wraz z poprzeczkami łączącymi.
• Plandeka sznurowana
• Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
• System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
• Kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR