
| Dane techniczne wersji standard | Wersja standard z drabinkami oporowymi z przodu i z tyłu | Wersja z hydraulicznymi ścianami bocznymi |
| Dopuszczalna masa całkowita | 24000 | |
| Ładowność | 18200 | 16900 |
| Masa własna | 5500 | 6950 |
| Powierzchnia ładunkowa | 23,8/26,4 (rama tylna: wsunięta/wysunięta) | 23,8 |
| Długość powierzchni ładunkowej | 9900/11000 (rama tylna: wsunięta/wysunięta) | 9900 |
| Szerokość powierzchni ładunkowej (z ujeciem rantów/bez rantow) | 2470/2400 | 2470/2400 |
| Wymiary gabarytowe (dł./szer./wys.) | 12000 / 2525/ 2900 ( rama tylna wsunięta, drabinka tylna pod katem 14º ) 13100 / 2525/ 2900 ( rama tylna wysunięta, drabinka tylna pod katem 14º ) | 12000 / 2545/ 3715 ( ściany boczne zabezpieczające w położeniu do transportu ) 12000 / 2945/ 4585 ( ściany boczne podniesione na wys 3000mm od podłogi i rozsunięte w celu załadunku bel ) |
| Wysokość drabinek (od powierzchni ładunkowej) | 1790 | 2605 |
| Wysokość ścian bocznych zabezpieczających | – | 2425 |
| Wysokość platformy od podłoża | 1110 | |
| Grubość blachy podłogi | 3 | |
| Rozstaw kół | 2060 | |
| Zawieszenie | resory paraboliczne | |
| Rozmiar ogumienia | 445/45R19.5 | |
| Prędkość konstrukcyjna | 40 | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 124,8/91,80 | |
| *Podana cena dotyczy wersji przyczepy z drabinkami oporowymi | ||
| Wyposażenie standardowe | ||
| Platforma ładunkowa z wyprofilowanymi rantami bocznymi | ||
| Platforma ładunkowa wyposażona w gniazda do montażu kłonic | ||
| Rama podwozia o zmiennym przekroju wykonana z dwuteownika, profili otwartych i zamkniętych | ||
| Rama podwozia przystosowana do montażu zaczepu tylnego | ||
| Rama podwozia przystosowana do montażu hydraulicznych ścian bocznych | ||
| Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm | ||
| Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową | ||
| Drabinki oporowe z regulacją kąta pochylenia, mocowane za pomocą czterech śrub, dostosowane do transportu bel i kostek | ||
| Wysuwana rama tylna z przymocowaną tylną drabinką oporową, zwiększająca powierzchnię ładunkową | ||
| Wysuwana rama tylna zabezpieczana przy pomocy sworzni dociskowych | ||
| Otwory na brzegach platformy do zaczepiania pasów transportowych | ||
| Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa | ||
| Postojowy hamulec ręczny z korbą | ||
| Instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi | ||
| Tylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjną | ||
| Tylne gniazdo elektryczne | ||
| Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach | ||
| System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich | ||
| chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV | ||
| Kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR |