
| Dane techniczne wersji standard: | Wersja standard z drabinkami oporowymi z przodu i z tyłu | Wersja z hydraulicznymi ścianami bocznymi zabezpieczającymi |
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 19000 | |
| Dopuszczalna masa całkowita | 18000 | |
| Ładowność | 13580 | 12270 |
| Masa własna | 4420 | 5730 |
| Powierzchnia ładunkowa | 24 (26,2*) | 23,5 |
| Długość platformy ładunkowej | 9695 | 9695 |
| Długość powierzchni ładunkowej | 9880 (10770*) | 9695 |
| Szerokość powierzchni ładunkowej (z rantami/bez rantów) | 2517/2410** | 2517/2410 |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 12000/2550/2880 ( rama tylna wsunięta, drabinka tylna pod katem 1º ) 13200 / 2550/ 2880 ( rama tylna wysunięta, drabinka tylna | 12000 / 2545/ 3785 ( ściany boczne zabezpieczające w położeniu do transportu ) 12000 / 2945/ 4655 ( ściany boczne podniesione na wys 3000mm od podłogi i rozsunięte w celu załadunku bel ) |
| Wysokość drabinek (od powierzchni ładunkowej) | 1680 | 2605 |
| Wysokość ścian bocznych zabezpieczających | – | 2425 |
| Grubość blachy podłogi | 4 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża | 1180 | [mm] |
| Rozstaw kół | 1820 | [mm] |
| Zawieszenie | resory paraboliczne | |
| Rozmiar ogumienia | 500/50-17 | |
| Prędkość konstrukcyjna | 40 | [km/h] |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 93,6/68,8 | [KM/kW] |
| * Z wysuniętą ramą tylną przedłużającą platformę | ||
| ** Szerokość skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET | ||
| ***Podana cena dotyczy wersji przyczepy z drabinkami oporowymi | ||
| Wyposażenie standardowe | ||
| Platforma ładunkowa z wyprofilowanymi rantami bocznymi | ||
| Wzmocniona płyta platformy ładunkowej | ||
| Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych i zamkniętych | ||
| Rama podwozia przystosowana do montażu hydraulicznych ścian bocznych | ||
| Rama podwozia przystosowana do montażu zaczepu tylnego | ||
| Platforma załadowcza z wyprofilowanymi rantami bocznymi | ||
| Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm | ||
| Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową | ||
| Drabinki oporowe o zaokrąglonych krawędziach, przednia i tylna | ||
| Regulowana rama tylna przedłużająca powierzchnię ładunkową | ||
| Śruby dociskowe ustalające ramę przedłużającą | ||
| Otwory przydatne do zaczepiania pasów na brzegach platformy | ||
| Otwory przydatne do zaczepiania pasów na drabinkach oporowych | ||
| Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa | ||
| Postojowy hamulec ręczny z korbą | ||
| Instalacja oświetlenia 12V z bocznymi światłami obrysowymi | ||
| Tylne zabezpieczenie najazdowe zgodne z 70/221/EWG, z lampami i miejscem na tablicę rejestracyjną | ||
| Tylne gniazdo elektryczne | ||
| Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach | ||
| System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich | ||
| chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV | ||
| Kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR |