
| Dane techniczne wersji standard | ||
| Technicznie (konstr.) dopuszczalna masa całkowita | 11000 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita | 10000 | [kg] |
| Ładowność | 7300 | [kg] |
| Masa własna | 2700 | [kg] |
| Pow. ładunkowa (rama tylna: wsunięta/wysunięta) | 15,6 /17,8 | [m2] |
| Długość pow. ład. (rama tylna: wsunięta/wysunięta) | 6495/7395 | [mm] |
| Szerokość pow. ładunkowej (całkowita/pow. płaska) | 2517/2410 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe | ||
| Długość (rama tylna: wsunięta/wysunięta) | 9135/10035 | [mm] |
| Szerokość | 2550 | [mm] |
| Wysokość | 2830 | [mm] |
| Wysokość drabinek (od powierzchni ładunkowej) | 1700 | [mm] |
| Grubość blachy podłogi | 4 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża | 1120 | [mm] |
| Rozstaw kół | 1730 | [mm] |
| Zawieszenie | resory paraboliczne | |
| Obciążenie oka dyszla | – | [kg |
| Rozmiar ogumienia | 400/60-15,5* | |
| Prędkość konstrukcyjna | 40 | [km/h] |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 67,6/49,7 | [KM/kW] |
| *opony diagonalne służą do normalnego użytkowania w rolnictwie, a nie do jazdy po szosach (do zastosowań rolniczo-przemysłowych rekomenduje się opony radialne) | ||
Wyposażenie standardowe:
• Platforma ładunkowa (wersja M): z wyprofilowanymi rantami bocznymi
• Otwory na brzegach platformy do zaczepiania pasów transportowych (pasy nie są wyposażeniem przyczepy)
• Rama podwozia o zmiennym przekroju wykonana ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości Dyszel typu Y z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
• Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
• Drabinki oporowe (przednia i tylna), każda mocowana za pomocą dwóch śrub i dwóch łańcuchów spinających, dostosowane do transportu bel
• Wysuwana rama tylna z przymocowaną tylną drabinką oporową (do użytku wyłącznie „na polu”; po wysunięciu ramy tylnej: nie ma możliwości podłączenia kolejnej przyczepy)
• Wysuwana rama tylna z możliwością ustawienia w dowolnym położeniu, blokowana przy pomocy śrub dociskowych
• Osie jezdne z hamulcami bębnowymi 300x90mm
• Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
• Postojowy hamulec ręczny z korbą
• Instalacja oświetlenia 12V (żarówka), z oświetleniem obrysowym, z tylnym gniazdem elektrycznym
• Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
• Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
• Tylne zabezpieczenie (belka oświetleniowa): homologowane
• System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
• Kolorystyka malowania zielony RAL6010 PRONAR