
| Dane techniczne wersji standard* | ||
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 17 000 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita | 16 800 | [kg] |
| Ładowność | 12 000 | [kg] |
| Masa własna | 4 500 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa | 15,4* | [m3] |
| Powierzchnia ładunkowa | 13 | [m2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 5 300 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna | 2420** | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 7420/2550/2600 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni | 600+600(opcja) | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany | 4/2,5 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża | 1 360 | [mm] |
| Rozstaw kół | 1 960 | [mm] |
| Zawieszenie | resory paraboliczne | |
| Rozmiar ogumienia | 385/65 R22,5 | |
| Prędkość konstrukcyjna | 40 | [km/h] |
| System wywrotu | trójstronny | |
| Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1980/18L/200bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 89/65,7 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 50/46 | [˚] |
| * Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości 600+600mm | ||
| **Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET |
Wyposażenie standardowe
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany z linką spinającą (dostosowane do montażu listwy napinającej), z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem 40mm
Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Ø400x120mm
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa (z wyjściem na tył)
Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V (LED) z tylnym gniazdem elektrycznym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)
Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Błotniki plastikowe – za kołem tylnym
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość i odpornośc na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR