
| Dane techniczne wersji standard* | ||
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 17000 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita | 16300 | [kg] |
| Ładowność | 12135 | [kg] |
| Masa własna | 4165 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa | 15,4 | [m3] |
| Powierzchnia ładunkowa | 11 | [m2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 4545 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna | 2420** | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 6720/2550/2720 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni | 600+800(opcja) | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany | 5/2,5 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża | 1270 | [mm] |
| Rozstaw kół | 1900 | [mm] |
| Zawieszenie | resory paraboliczne | |
| Rozmiar ogumienia | 385/65 R22,5 Regenerowane | |
| Prędkość konstrukcyjna | 40 | [km/h] |
| System wywrotu | trójstronny | |
| Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1980/18L/200bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 89/65,7 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 50/46 | [˚] |
| * Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości 600+800mm | ||
| **Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET | ||
| Wyposażenie standardowe | ||
| Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej Ściany z bocznymi listwami napinającymi: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF600mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem Æ40mmUkład kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Æ400x80mm Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył) Postojowy hamulec ręczny z korbą Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył) Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej Błotniki plastikowe – za kołem tylnym Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR |