Przyczepa PRONAR PT606

Dane techniczne wersji standard*
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita9500 [kg]
Dopuszczalna masa całkowita8900 [kg]
Ładowność6000 [kg]
Masa własna2900 [kg]
Pojemność ładunkowa10,1[m3]
Powierzchnia ładunkowa10,1[m2]
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz4190 [mm]
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna**2420 [mm]
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość)6390/2550/2200 [mm]
Wysokość ścian skrzyni500+500(opcja) [mm]
Grubość blachy podłogi/ściany4/2 [mm]
Wysokość platformy od podłoża1160 [mm]
Rozstaw kół1900 [mm]
Zawieszenieresory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla [kg]
Rozmiar ogumienia14.0/65-16
Prędkość konstrukcyjna40 [km/h]
System wywrotutrójstronny
Uchwyty ładunkowe (w podłodze)8[szt]
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)1540mm/8L/200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika46,8/34,4 [KM/kW]
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki)50/46 [˚]
* Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości 500+500mm
**Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET
Wyposażenie standardowe
Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian
System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi
Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą
Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową z ośmioma uchwytami do mocowania ładunku w zagłębionych kieszeniach podłogi
Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej
Ściany z bocznymi listwami napinającymi: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami
Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem Æ40mm
Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Æ300x90mm
Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)Postojowy hamulec ręczny z korbą
Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym
Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
Tylny zaczep manualny, sztywny
Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
Błotniki plastikowe  – za kołem tylnym
Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane
System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
Przewijanie do góry