
| Dane techniczne wersji standard* | ||
| Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 9500 | [kg] |
| Dopuszczalna masa całkowita | 8900 | [kg] |
| Ładowność | 6000 | [kg] |
| Masa własna | 2900 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa | 10,1 | [m3] |
| Powierzchnia ładunkowa | 10,1 | [m2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 4190 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna** | 2420 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) | 6390/2550/2200 | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni | 500+500(opcja) | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany | 4/2 | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża | 1160 | [mm] |
| Rozstaw kół | 1900 | [mm] |
| Zawieszenie | resory paraboliczne | |
| Obciążenie oka dyszla | – | [kg] |
| Rozmiar ogumienia | 14.0/65-16 | |
| Prędkość konstrukcyjna | 40 | [km/h] |
| System wywrotu | trójstronny | |
| Uchwyty ładunkowe (w podłodze) | 8 | [szt] |
| Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1540mm/8L/200bar | |
| Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 46,8/34,4 | [KM/kW] |
| Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 50/46 | [˚] |
| * Dane uwzględniają kompletację przyczepy ze ścianami o wysokości 500+500mm | ||
| **Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET | ||
| Wyposażenie standardowe | ||
| Skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian System wywrotu trzystronnego skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi amortyzowanymi Wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni z zabezpieczeniem przed nieprawidłową obsługą Skrzynia ładunkowa przystosowana do transportu EUROPALET, ze wzmocnioną płytą podłogową z ośmioma uchwytami do mocowania ładunku w zagłębionych kieszeniach podłogi Centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej Ściany z bocznymi listwami napinającymi: z wysokiej jakości, mocnych, spawanych laserowo profili PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości Dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem Æ40mm Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową Osie jezdne z hamulcami bębnowymi Æ300x90mm Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania (z wyjściem na tył)Postojowy hamulec ręczny z korbą Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z tylnym gniazdem elektrycznym, z hermetycznymi połączeniami, z oświetleniem obrysowym Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej Tylny zaczep manualny, sztywny Instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty (z wyjściem na tył)Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej Błotniki plastikowe – za kołem tylnym Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR |