
| Dopuszczalna masa całkowita: | 18000 | [kg] |
| Ładowność: | 12300 | [kg] |
| Masa własna: | 5700 | [kg] |
| Pojemność ładunkowa: | 12 | [m 3] |
| Powierzchnia ładunkowa: | 12,3 | [m 2] |
| Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz: | 5100 | [mm] |
| Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz*: | 2410* | [mm] |
| Wysokość ścian skrzyni: | 1000 | [mm] |
| Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość): | 7610/2550/2780 | [mm] |
| Grubość blachy podłogi/ściany: | 5 Hardox / 4 Domex | [mm] |
| Wysokość platformy od podłoża: | 1540 | [mm] |
| Producent osi: | BPW | |
| Liczba osi: | 2 | [szt] |
| Nacisk na oś: | 9000 | [kg] |
| Instalacja hamulcowa: | pneumatyczna z EBS | |
| Rodzaj zawieszenia (pneumatyczne / mechaniczne): | pneumatyczne | |
| Rozmiar ogumienia: | 385/65 R 22,5 (160J,K) | |
| Prędkość konstrukcyjna: | 100 | [km/h] |
| System wywrotu: | trójstronny | |
| Cylinder teleskopowy | 6/1875/22/300 | |
| (ilość członów [szt] / skok [mm] / zapotrzebowanie oleju [l] / ciśnienie max [bar]) | ||
| * Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz przystosowana do transportu EUROPALET | ||
Wyposażenie standardowe:
wymiary wewnętrzne (dł./szer./wys.): 5100x2410x1000
podłoga: 5 mm Hardox
burty: 4 mm Domex
osie: 2×9 ton (BPW)
hamulce bębnowe
zawieszenie pneumatyczne 2×9 ton (BPW)
pneumatyczna instalacja hamulcowa z EBS: Knorr-Bremse
dodatkowe zasilanie modułu EBS ze świateł „stop”
koła 385/65 R22,5 (4 sztuki)
zaczep dyszla Ø50
hydrauliczny siłownik wywrotu
instalacja hydrauliczna wywrotu – dwuprzewodowa
hydrauliczne złącze zasilające: 3/4” Hyva
hydrauliczne złącze powrotne: 1” Hyva
noga podporowa
instalacja elektryczna 24V; zgodna z Regulaminem 48 EKG ONZ
oznakowanie konturowe; zgodne z Regulaminem 48 EKG ONZ
burty boczne otwierane manualnie dźwignią na ścianie przedniej (prawa strona – uchylna; lewa uchylna i otwierana na boki)
burta tylna uchylna (otwierana automatycznie w momencie wywrotu)
uchwyty ładunkowe w podłodze: 8 sztuk
bariery przeciwnajazdowe; zgodne z dyrektywą: 89/297/EWG
błotniki plastikowe: 4×1
chlapacze; zgodne z dyrektywą: 91/226/EWG
zderzak stały; zgodny z dyrektywą: 2006/20/WE
liny ograniczające wywrot: 2 sztuki
dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
podpora naprawcza pod skrzynią: 2 sztuki
tablice wyróżniające
uchwyty pociągowe (promowe): 2 sztuki
materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV