Przyczepa leśna PRONAR T644/1

    Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita13000[kg]
    Dopuszczalna masa całkowita:12200[kg]
    Ładowność:8000[kg]
    Masa własna:4200[kg]
    Pojemność ładunkowa:10,5*[m 3]
    Ilość słupków skrzyni10[szt.]
    Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz:3470 (4310*)[mm]
    Szerokość skrzyni ładunkowej  wewnątrz:1810[mm]
    Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość)6440*/2100/3300**[mm]
    Wysokość przestrzeni ładunkowej:1440[mm]
    Maksymalny promień działania chwytaka:6900[mm]
    Udźwig chwytaka przy max promieniu działania:450[kg]
    Kąt obrotu ramienia ładowacza:400[˚]
    Rozstaw kół:1670[mm]
    Zawieszenie:tandem na łożyskowych wahaczach podłużnych
    Kąt obrotu dyszla – w lewo/w prawo24º/24º
    Obciążenie oka dyszla2000[kg]
    Rozmiar ogumienia:400/60-15,5 145A8 Flot+
    Prędkość konstrukcyjna:30[km/h]
    Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:80/58,8[KM/kW]
    Max ciśnienie pracy układu hydraulicznego180bar
    Minimalne wymagania dotyczące paametrów układu hydrauliki zewnętrznej ciągnikaUkład hydrauliki zewnętrznej ciągnika z chłodzeniem oleju o poj min, 40l z pompą o wydajności  min. 40l/min
    * z wysuniętą ramą tylną
    ** wysokość ze złożonym ładowaczem

    Wyposażenie standardowe
    Rodzaj ramy: Rama prostokątna z płytą stalową osłaniającą nad zestawem kołowym
    Zawieszenie tandem z 2 wahaczami podłużnymi, z półosiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe
    Rodzaj podpory dyszla: prosta, mechaniczna
    Przednia bariera przestrzeni ładunkowej
    Wysuwana hydraulicznie rama tylna ze słupkami
    Rodzaj dyszla: Dyszel kierowany hydraulicznie
    Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 40mm, DIN11026
    Blokada dyszla do jazdy na wprost
    Żuraw na teleskopowych podporach z chwytakiem obrotowym
    Zasilanie z hydrauliki zewnętrznej ciągnika
    Sterowanie rozdzielaczem hydraulicznym za pomocą cięgien z ciągnika
    Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa
    Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
    System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich
    chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
    Kolorystyka malowania podwozia – zielony RAL6010 Pronar
    Kolorystyka malowania ładowacza – czerwony RAL3000 Pronar
    Kolorystyka malowania kłonic, przedniej bariery , korpusu ładowacza z podporami – czarny RAL9005

    Przewijanie do góry