PRC-2HP/W18BK

Wyposażenie standardowe

Podwozie

konstrukcja stalowa, spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości

osie mechaniczne ADR

zawieszenie BOOGIE z osią stałą – homologacja na 40 km/h

nowe koła

dyszel resorowany oleopneumatycznie

mechaniczna noga podporowa

oczko dyszla FI50

siłownik hydrauliczny HYVA

zderzak tylny uchylny

układ oświetleniowy LED

kliny pod koło – 2 szt.

Nadwozie

skrzynia ładunkowa typu HALF-PIPE, użyta w jej produkcji stal HARDOX zapewnia dłuższą trwałość nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach ścierania

podłoga 6 mm, ściany boczne 4,5mm

drabinka wejściowa zewnętrzna (składana) i stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej

klapa tylna otwierana hydraulicznie

dociągi klapy tylnej ręczne

Układ hamulcowy

pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania

hamulec postojowy automatyczny

Wyposażenie opcjonalne

Podwozie

hydrauliczna noga podporowa

zaczep kulowy FI 80

skrzynka narzędziowa

zbiornik na wodę

odboje boczne

światła obrysowe

komplet wyjść przyłączeniowych tył (hydrauliczne, elektryczne, pneumatyczne)

zawieszenie boogie z osią skrętną

zawieszenie paraboliczne z osią skrętną

Nadwozie

plandeka ze stelażem

pomost roboczy

lakierowanie pod kolor inny niż RAL 1028, 3002, 3004, 6002, 6018

Koła

koło zapasowe – luzem

ogumienie w rozmiarze 560/60/22,5 (nowe)

ogumienie w rozmiarze 600/55/26,5 (nowe)

ogumienie w rozmiarze 650/55/26,5 (nowe)

ogumienie w rozmiarze 700/50/26,5 (nowe)

Mocne punkty

Masa własna

7000 kg

Ładowność techniczna

18000 kg

Liczba osi

2

Rozmiar ogumienia

385/65R22,5

Długość skrzyni wewn.

5500 mm

Długość całkowita

7620 mm

Szerokość skrzyni wewn.

2200 mm

Szerokość całkowita

2900 mm

Wysokość skrzyni wewn.

1000 mm

Wysokość całkowita

2430 mm

Rozstaw kół

2100 mm

Prędkość maksymalna

40 km/h

Kubatura

12 m³

Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%

Przewijanie do góry